Bolt a anunțat miercuri că își asumă un angajament financiar de 100 de milioane de euro, desfășurat pe o perioadă de trei ani la nivel global, pentru a susține activitatea echipei sale de siguranță.
Investiția va contribui la dezvoltarea platformei, la extinderea asistenței pentru clienți, la creșterea gradului de conștientizare a caracteristicilor de siguranță și la extinderea măsurilor preventive. Toate acestea sunt făcute spre a contribui la evitarea situațiilor nedorite, arată compania.
Bolt transmite că are o echipă de siguranță formată din peste 500 de angajați care urmărește permanent obiectivele de siguranță ale companiei.
Nucleul echipei de la sediul central Bolt din Tallinn, Estonia include experți în siguranță special instruiți în dezvoltare, inginerie și operațiuni. Aceștia lucrează pentru clienții din întreaga lume ca parte a echipei de asistență 24/7.
„La Bolt, siguranța platformei noastre reprezintă o responsabilitate pe care o privim cu maximă seriozitate. Prin intermediul acestei investiții de 100 de milioane de euro, alocate pe o durată de trei ani, ne angajăm să abordăm subiectul siguranței la nivel end-to-end în tot ceea ce privește activitatea noastră din România și pe toate piețele unde suntem prezenți. Echipa de siguranță Bolt își va concentra eforturile pe dezvoltarea proceselor, asistență și extinderea măsurilor preventive. În plus, vom investi constant în informarea clienților și partenerilor cu privire la instrumentele de siguranță disponibile în aplicația noastră”, a declarat Adrian Zodie, General Manager, Bolt România.
În decursul lunilor următoare, noile funcții de verificare a călătoriei vor intra în suita de instrumente de siguranță pentru a contribui la creșterea gradului de încredere reciprocă între șoferii parteneri și utilizatorii platformei. Printre acestea se numără folosirea codurilor unice formate din patru cifre la comandarea unei curse și a funcției de verificare voluntară a pasagerului.
De asemenea, Bolt va continua să investească în actualizarea funcțiilor existente, cum ar fi în verificarea traseului pentru a detecta în mod proactiv dacă traseul unei călătorii se modifică în mod neașteptat sau dacă durează mai mult decât este necesar. Se vor introduce contacte de încredere, pentru a se asigura că notificările ce țin de modificarea traseului sunt transmise unui prieten sau unei persoane dragi, dacă este necesar. În plus, pentru a proteja intimitatea, funcția de phone- masking ascunde numerele de telefon ale utilizatorilor și șoferilor în momentul în care aceștia intră în contact prin intermediul aplicației.
Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania oferă servicii de transport la cerere în peste 25 de orașe.