Mai mult de jumătate dintre britanici s-au simțit încurajați să cumpere produse datorită reducerilor oferite prin intermediul cardurilor de fidelitate ale magazinelor, arată un sondaj realizat de compania de cercetare de piață NIQ, în contextul în care cumpărătorii caută oferte pe fondul crizei legate de costul vieții, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Căutarea de către consumatorii britanici a produselor la prețuri reduse continuă, în condițiile în care inflația globală a depășit 10% în februarie, iar cele mai recente date ale companiei de cercetare Kantar arată că prețurile produselor alimentare au crescut cu un nivel record de 17,5% luna trecută.

Potrivit NIQ, 54% dintre britanici au declarat că reducerile de pe cardul de fidelitate sunt cele mai susceptibile de a-i încuraja să cumpere un produs. Mai mult de o treime dintre ei au ales, de asemenea, o “reducere specială de preț” pentru deținătorii de carduri de loialitate ca fiind o promoție care ar putea influența locul unde își fac cumpărăturile.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

“Sondajul nostru recent indică faptul că, într-o perioadă de inflație ridicată, cumpărătorii caută diferite modalități de a economisi bani, iar economiile realizate cu ajutorul cardurilor de fidelitate reprezintă o strategie “win-win”, deoarece îi recompensează atât pe cumpărători, cât și pe comercianți”, a declarat Mike Watkins, șeful NIQ pentru retaileri și cunoașterea afacerilor din Marea Britanie, într-un comunicat.

“Acestea oferă economii semnificative, cumpărătorii preferă caracterul imediat al reducerii și reprezintă un mecanism promoțional care poate influența locul unde își fac cumpărăturile”, a adăugat el.

Vânzările de produse alimentare au crescut cu 11,5% în cele patru săptămâni până la 25 martie, după o creștere de 11,1% în februarie, a precizat NIQ în comunicat.

Watkins a mai spus că supermarketurile ar trebui să primească un impuls de la următorul weekend de Paște, în timp ce o vacanță suplimentară pentru încoronarea regelui Carol în luna mai, pe lângă sărbătorile legale obișnuite din acea lună, este de asemenea de așteptat să crească vânzările.