Sondaj: Mai mult de jumătate dintre britanici spun că reducerile oferite prin cardurile de fidelitate îi determină să cumpere un produs 

cumparaturi, cos cumparaturi, magazin Sursa foto: Pixabay

Mai mult de jumătate dintre britanici s-au simțit încurajați să cumpere produse datorită reducerilor oferite prin intermediul cardurilor de fidelitate ale magazinelor, arată un sondaj realizat de compania de cercetare de piață NIQ, în contextul în care cumpărătorii caută oferte pe fondul crizei legate de costul vieții, scrie Reuters.

Căutarea de către consumatorii britanici a produselor la prețuri reduse continuă, în condițiile în care inflația globală a depășit 10% în februarie, iar cele mai recente date ale companiei de cercetare Kantar arată că prețurile produselor alimentare au crescut cu un nivel record de 17,5% luna trecută.

Potrivit NIQ, 54% dintre britanici au declarat că reducerile de pe cardul de fidelitate sunt cele mai susceptibile de a-i încuraja să cumpere un produs. Mai mult de o treime dintre ei au ales, de asemenea, o “reducere specială de preț” pentru deținătorii de carduri de loialitate ca fiind o promoție care ar putea influența locul unde își fac cumpărăturile.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

“Sondajul nostru recent indică faptul că, într-o perioadă de inflație ridicată, cumpărătorii caută diferite modalități de a economisi bani, iar economiile realizate cu ajutorul cardurilor de fidelitate reprezintă o strategie “win-win”, deoarece îi recompensează atât pe cumpărători, cât și pe comercianți”, a declarat Mike Watkins, șeful NIQ pentru retaileri și cunoașterea afacerilor din Marea Britanie, într-un comunicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Acestea oferă economii semnificative, cumpărătorii preferă caracterul imediat al reducerii și reprezintă un mecanism promoțional care poate influența locul unde își fac cumpărăturile”, a adăugat el.

Vânzările de produse alimentare au crescut cu 11,5% în cele patru săptămâni până la 25 martie, după o creștere de 11,1% în februarie, a precizat NIQ în comunicat.

Watkins a mai spus că supermarketurile ar trebui să primească un impuls de la următorul weekend de Paște, în timp ce o vacanță suplimentară pentru încoronarea regelui Carol în luna mai, pe lângă sărbătorile legale obișnuite din acea lună, este de asemenea de așteptat să crească vânzările.