Compania americană de telecomunicații Verizon lănuiește să ofere versiunile cu publicitate ale serviciilor de streaming Netflix și Max, deținut de Warner Bros Discovery, pentru aproximativ 10 dolari pe lună împreună, în loc de aproximativ 17 dolari, potrivit unei surse familiare cu acest subiect, scrie Reuters.
Pachetul cu preț redus este așteptat să fie anunțat în următoarele săptămâni, a adăugat sursa.
Netflix și Warner Bros vor trebui să împartă veniturile cu Verizon, a precizat sursa. Reuters nu a putut afla termenii financiari ai contractului. The Wall Street Journal a anunțat prima dată știrea joi.
Verizon și Warner Bros Discovery nu au răspuns imediat la solicitările Reuters pentru un comentariu. Netflix a refuzat să comenteze.
Netflix a lansat abonamentul său cu reclame la sfârșitul anului trecut și a majorat prețurile pentru abonamentul premium fără publicitate în octombrie 2023.
În Statele Unite, abonamentele Netflix au următoarele prețuri: Standard cu reclame: 6,99 USD / lună ; Standard: 15,49 $ / lună și Premium: 22,99 dolari / lună.
Iar Max are următoarele tarife: Cu anunțuri – 9,99 $/lună sau 99,99 $/an ; Fără reclame – 15,99 $/lună sau 149,99 $/an ; Ultimate Ad-Free – $19.99/lună sau $199.99/an.
Diferențele între abonamentele fără reclamă constau în numărul de dispozitive pe care poate fi utilizat contul, calitatea imaginii și a sunetului, precum și numărul de filme, seriale, emisiuni ce pot fi descărcate pe diverse dispozitive pentru a putea fi urmărite offline.