Opel a confirmat că va oferi succesori electrici SUV-ului Crossland și sedanului Insignia. Pe cale de a deveni o marcă 100% EV, Opel Manta, modelul celebru din anii ’70 va reveni la jumătatea deceniului ca mașină electrică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Opel, acum parte a Stellantis, dorește să vândă doar mașini electrice din 2028. Într-o declarație, producătorul auto a confirmat acum că succesorii Opel Crossland și Opel Insignia vor fi electrice și, prin urmare, fără emisii.

Actuala generație Insignia B – de altfel ultimul model Opel pe o platformă GM – și Crossland cu tehnologie PSA au fost lansate în 2017. Conform ciclului obișnuit al industriei auto, o nouă generație este programată în 2024 sau cel mai târziu în 2025.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Opel este pe o cale consecventă de trecere la electricitate – și în timp record”, spune șeful companiei, Uwe Hochgeschurtz. „Astfel, aducem o contribuție importantă la reducerea CO2. Și nu ne vom opri cu conversia gamei noastre de produse: împreună cu partenerii noștri, vom produce propriile noastre baterii de înaltă performanță în Kaiserslautern încă din 2025. În plus, se construiește un nou campus prietenos cu resursele la sediul nostru din Rüsselsheim.”

Scopul declarat este de a oferi vehicule electrice „să răspundă perfect cerințelor clienților: în viitor, aceasta include intervale de rulare între 500 și 800 de kilometri și o capacitate de încărcare rapidă cea mai bună din clasă, de 32 de kilometri pe minut”, potrivit Opel.

Nu este clar ce platformă vor folosi cele două vehicule; ar putea depinde și de data exactă a lansării. Platformele Stellantis integral electrice „STLA Small” până la „STLA Large” probabil nu vor fi lansate până în 2026. Dacă Opel întârzie puțin schimbarea generației, ambele modele ar putea folosi aceste platforme moderne. În caz contrar, va fi probabil tehnologia standard a platformelor EMP2 și e-CMP – Crossland, de exemplu, este strâns legat de Peugeot 2008.

În plus, producătorul auto a confirmat încă o dată că va relansa „reinterpretarea Opel Manta” ca model suplimentar cu baterie electrică la jumătatea deceniului. Cu toate acestea, Opel anunțase deja acest lucru în iulie 2021, după reacții pozitive la Manta GSe ElektroMOD.