Supermarketul online Sezamo a ajuns la 1.000 de comenzi pe zi, la patru luni de la lansare și vrea să atingă pragul de 1.500. În 2022 Sezamo a livrat 60.000 de comenzi

Sezamo

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a ajuns la 1.000 de comenzi pe zi în România, la patru luni de la lansare, dorind ca în curând să atingă pragul de 1.500 de comenzi pe zi. Compania a înregistrat un număr de 20.000 de clienți în 2022,  au transmis reprezentanții companiei în cadrul unei conferințe de presă.

De la 10.000 de produse inițial listate pe platformă, acum au crescut la circa 12.000. Circa 30% dintre produse provin de la producători mici din România. Pe viitor, compania va aduce în platformă și noi branduri proprii, care se găsesc și în Cehia, pentru categorii precum lapte, parmezan, mezeluri, etc.

Aceștia transmit că Sezamo lucrează în prezent la noi funcționalități în platformă, shopping list, prin care clienții vor putea plasa aceeași comandă din nou, fără a fi nevoiți să introducă manual produsele în coșul de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO-ul Sezamo, precizează că această nouă funcționalitate va fi disponibilă în curând, în prima parte a anului 2023. În ceea ce privește planurile de dezvoltare pentru anul acesta, CEO-ul Sezamo spune că nu doresc momentan să se extindă în alte orașe din România, ei fiind prezenți în București și Ilfov.

Cel mai fidel client a plasat în această perioadă 62 de comenzi, iar cea mai mare comandă a avut 95 de pungi, a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 lei. Majoritatea clienților Sezamo sunt femei, cu un procent de 80% și tot femeile cumpără cele mai multe produse de  brutărie și patiserie, mai exact 83% dintre clienții Sezamo de după lansarea publică.

Compania are în România circa 50 de mașini și 100 de curieri. Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022, după ce și-a testat serviciile vreme de șase luni. La nivelul grupului Rohlik, anul trecut s-au livrat în total 11 milioane de comenzi, către 1.5 milioane de clienți, dintre care un milion de comenzi au fost înregistrate doar în luna decembrie.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 metri pătrați situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *