Tesla a scumpit Model Y în SUA și Model 3 în China

Tesla Model 3 Sursă foto: Unsplash

Tesla a majorat prețurile SUV-urilor model Y din SUA și ale sedanurilor Model 3 Long Range cu 1.000 de dolari fiecare și ale unor vehicule Model 3 și Model Y produse în China cu 10.000 de yuani (1.582,40 de dolari), potrivit site-ului companiei.

Producătorul de mașini electrice a scumpit cele mai accesibile versiuni ale Model 3 și Model Y de câteva ori anul trecut în Statele Unite, potrivit datelor urmărite de Reuters.

Prețul din SUA al mașinii Model Y Long Range a Tesla a crescut cu 20% față de ianuarie 2021, împreună cu o creștere de 10,6% pentru sedanul său Model 3 Long Range în aceeași perioadă.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mișcarea vine pe fondul creșterii costurilor materiilor prime, agravate de invazia Ucrainei de către Rusia, și ar putea anula visul lui  Elon Musk, și a altor directori din industrie de a lansa vehicule electrice mai accesibile.

Creșterea prețurilor la nichel, litiu și alte materiale amenință să încetinească și chiar să inverseze temporar tendința pe termen lung de scădere a costurilor bateriilor – cea mai scumpă parte a vehiculelor electrice – care împiedică adoptarea pe scară largă a tehnologiei, a declarat Gregory Miller, analist al industriei.