Topul celor mai căutate produse alimentare: Coca-Cola, zahărul, bananele, făina și uleiul de floarea soarelui

Suc Sursă foto: Pexels

Coca-Cola, zahărul, bananele, făina și uleiul de floarea soarelui au fost în top zece cele mai căutate produse alimentare pe platforma online Monitorul Prețurilor, lansată de Consiliul Concurenței, potrivit unui anunț al instituției.

Prin Monitorul Prețurilor consumatorii pot verifica atât prețurile alimentelor, dar și ale carburanților, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la locațiile fizice ale magazinelor, respectiv ale benzinăriilor.

În topul căutărilor se regăsesc următoarele produse: Coca-Cola 500ml, Coronița zahăr 1kg, banane, Băneasa făină 000 1kg, Untdelemn de la bunica ulei de floarea soarelui 1L, Argus ulei de floarea soarelui 1L, Floriol ulei de floarea soarelui 1L, Unisol ulei floarea soarelui 1L, Spornic ulei de floarea soarelui 1L și Ardealul ulei floarea soarelui 1L.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În cadrul Monitorul Prețurilor Carburanților, au fost înregistrate aproximativ 19 milioane de căutări anul trecut.

Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare afișează informații despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparținând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi și Supeco. Platforma este gestionată de Consiliul Concurenței, dar informațiile sunt încărcate în aplicație, la nivel național, de către companiile partenere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: