Organizația non-profit americană Consumer Reports, dedicată cercetării și evaluării produselor și serviciilor, a publicat clasamentul celor mai fiabile mărci de mașini second-hand cu o vechime cuprinsă între 5 și 10 ani. Această analiză evidențiază faptul că potențialii cumpărători își pot diminua riscurile alegând anumite mărci în detrimentul altora.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lexus și Toyota domină clasamentul, asigurându-și prima și, respectiv, a doua poziție, în timp ce Mazda urmează pe locul al treilea. Aceste mărci au obținut în mod constant ratinguri de fiabilitate medii sau peste medie de-a lungul anilor. Top cinci este completat de Acura și Honda.

În schimb, mărcile americane Tesla, Dodge și Chrysler se află în partea de jos a listei, ocupând locurile 24, 25 și, respectiv, 26.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Steven Elek, analist principal auto la Consumer Reports, atribuie fiabilitatea Lexus și Toyota abordărilor lor conservatoare de reproiectare, care se concentrează pe îmbunătățiri treptate, mai degrabă decât pe introducerea unor sisteme complet noi. Această metodologie are ca rezultat vehicule care rămân fiabile pe măsură ce îmbătrânesc.

Scorurile de fiabilitate pentru mașinile utilizate diferă semnificativ de cele pentru mașinile noi. Analiza pentru mașinile de ocazie se bazează pe feedback-ul membrilor Consumer Reports cu privire la problemele raportate cu vehiculele lor vechi de 5 până la 10 ani. În special, procesul de clasificare include numai acele modele pentru care au fost disponibile suficiente date.

Constatările indică faptul că unele mărci, cum ar fi Tesla, prezintă poziții contrastante în clasamentul mașinilor noi față de cele second-hand. Tesla, deși a obținut o poziție intermediară în categoria autovehiculelor noi, scade semnificativ în ceea ce privește fiabilitatea autovehiculelor uzate, în principal din cauza provocărilor cu care se confruntă modelele mai vechi. În schimb, Lexus și Toyota se mențin pe poziții solide în ambele categorii, ceea ce reflectă performanța lor constantă.

marci auto, second hand, clasament, fiabilitate, consumer reports
Sursa: Consumer Reports

Sursa foto: Corepics Vof | Dreamstime.com