Toyota este în grafic pentru a-şi păstra pentru al treilea an consecutiv titlul de cel mai mare producător auto global, după ce în perioada ianuarie-aprilie 2022 a vândut cu un milion de vehicule mai mult decât rivala Volkswagen AG, transmite Bloomberg, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Deşi operaţiunile ambelor companii în China sunt afectate de restricţiile severe, Toyota a reuşit să gestioneze mai bine pagubele. Producătorul auto nipon a anunţat luni că livrările sale pe plan global au scăzut cu 5,8% în primele patru luni din 2022, în timp ce vânzările grupului german au înregistrat un declin de 26%.

Toyota domină în continuare VW, deşi vineri a informat că va reduce producţia planificată cu aproximativ 50.000 de vehicule, la 800.000 de unităţi, din cauza restricţiilor din China.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Cel mai mare producător auto din Japonia încă se aşteaptă să producă pe plan mondial 9,7 milioane de vehicule în actualul an financiar, deşi a avertizat că “există posibilitatea unui nivel mai scăzut”.

În martie, preşedintele Akio Toyoda le-a spus angajaţilor că firma reexaminează situaţia fabricilor, împreună cu furnizorii de piese, pentru a evita “o epuizare”.

Anul acesta, VW s-a confrunta cu dificultăţi în China, cea mai mare piaţă a sa, unde livrările au scăzut cu 30% în perioada ianuarie-aprilie 2022. Grupul german are de asemenea o prezenţă mai importantă decât Toyota în Europa Occidentală, unde invadarea Ucrainei de către Rusia a afectat şi mai mult lanţurile de aprovizionare