Toyota, în grafic pentru păstrarea titlului de cel mai mare producător auto global,

toyota-prius-e1583959475953

Toyota este în grafic pentru a-şi păstra pentru al treilea an consecutiv titlul de cel mai mare producător auto global, după ce în perioada ianuarie-aprilie 2022 a vândut cu un milion de vehicule mai mult decât rivala Volkswagen AG, transmite Bloomberg, citat de Agerpres.

Deşi operaţiunile ambelor companii în China sunt afectate de restricţiile severe, Toyota a reuşit să gestioneze mai bine pagubele. Producătorul auto nipon a anunţat luni că livrările sale pe plan global au scăzut cu 5,8% în primele patru luni din 2022, în timp ce vânzările grupului german au înregistrat un declin de 26%.

Toyota domină în continuare VW, deşi vineri a informat că va reduce producţia planificată cu aproximativ 50.000 de vehicule, la 800.000 de unităţi, din cauza restricţiilor din China.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Cel mai mare producător auto din Japonia încă se aşteaptă să producă pe plan mondial 9,7 milioane de vehicule în actualul an financiar, deşi a avertizat că “există posibilitatea unui nivel mai scăzut”.

În martie, preşedintele Akio Toyoda le-a spus angajaţilor că firma reexaminează situaţia fabricilor, împreună cu furnizorii de piese, pentru a evita “o epuizare”.

Anul acesta, VW s-a confrunta cu dificultăţi în China, cea mai mare piaţă a sa, unde livrările au scăzut cu 30% în perioada ianuarie-aprilie 2022. Grupul german are de asemenea o prezenţă mai importantă decât Toyota în Europa Occidentală, unde invadarea Ucrainei de către Rusia a afectat şi mai mult lanţurile de aprovizionare

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.