Toyota plănuiește să producă cel puţin 2,5 milioane de vehicule anual în China până la sfârşitul deceniului

Toyota Camry Hybrid Car Sursa foto: Facebook/ Toyota

Toyota îşi propune să producă cel puţin 2,5 milioane de vehicule anual în China până la sfârşitul deceniului, conform unor surse din industrie, citate de Reuters, după cum transmite News.ro.

Această decizie marchează o schimbare strategică importantă pentru cel mai mare producător de automobile din lume, având în vedere intensificarea competiţiei cu jucători locali, cum ar fi BYD.

Obiectivul ambiţios al Toyota este un contrast faţă de strategiile altor producători globali, inclusiv japonezi, care reduc producţia sau chiar ies din piaţa chineză.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În timp ce Toyota intenţionează să aducă vânzările şi operaţiunile de producţie mai aproape, pentru a îmbunătăţi eficienţa, compania îşi propune să alinieze mai mult dezvoltarea produselor cu preferinţele locale, mai ales în ceea ce priveşte tehnologiile electrice şi conectate. Totodată, producătorul nipon a informat deja unii furnizori despre planurile de creştere a producţiei, pentru a-şi asigura continuitatea lanţului de aprovizionare.

Toyota urmăreşte, de asemenea, să consolideze fabricarea modelelor sale de vehicule într-o singură locaţie, pentru a elimina redundanţele din producţia locală, ceea ce ar putea ajuta la reducerea costurilor într-o piaţă caracterizată de o concurenţă puternică cu producătorii locali de vehicule electrice.

Compania japoneză s-a confruntat recent cu o scădere a profitului operaţional în China, în parte din cauza costurilor mari de marketing generate de concurenţa intensă cu mărcile chineze.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: