Toyota îşi propune să producă cel puţin 2,5 milioane de vehicule anual în China până la sfârşitul deceniului, conform unor surse din industrie, citate de Reuters, după cum transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această decizie marchează o schimbare strategică importantă pentru cel mai mare producător de automobile din lume, având în vedere intensificarea competiţiei cu jucători locali, cum ar fi BYD.

Obiectivul ambiţios al Toyota este un contrast faţă de strategiile altor producători globali, inclusiv japonezi, care reduc producţia sau chiar ies din piaţa chineză.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În timp ce Toyota intenţionează să aducă vânzările şi operaţiunile de producţie mai aproape, pentru a îmbunătăţi eficienţa, compania îşi propune să alinieze mai mult dezvoltarea produselor cu preferinţele locale, mai ales în ceea ce priveşte tehnologiile electrice şi conectate. Totodată, producătorul nipon a informat deja unii furnizori despre planurile de creştere a producţiei, pentru a-şi asigura continuitatea lanţului de aprovizionare.

Toyota urmăreşte, de asemenea, să consolideze fabricarea modelelor sale de vehicule într-o singură locaţie, pentru a elimina redundanţele din producţia locală, ceea ce ar putea ajuta la reducerea costurilor într-o piaţă caracterizată de o concurenţă puternică cu producătorii locali de vehicule electrice.

Compania japoneză s-a confruntat recent cu o scădere a profitului operaţional în China, în parte din cauza costurilor mari de marketing generate de concurenţa intensă cu mărcile chineze.