Toyota îşi propune să producă cel puţin 2,5 milioane de vehicule anual în China până la sfârşitul deceniului, conform unor surse din industrie, citate de Reuters, după cum transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această decizie marchează o schimbare strategică importantă pentru cel mai mare producător de automobile din lume, având în vedere intensificarea competiţiei cu jucători locali, cum ar fi BYD.

Obiectivul ambiţios al Toyota este un contrast faţă de strategiile altor producători globali, inclusiv japonezi, care reduc producţia sau chiar ies din piaţa chineză.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În timp ce Toyota intenţionează să aducă vânzările şi operaţiunile de producţie mai aproape, pentru a îmbunătăţi eficienţa, compania îşi propune să alinieze mai mult dezvoltarea produselor cu preferinţele locale, mai ales în ceea ce priveşte tehnologiile electrice şi conectate. Totodată, producătorul nipon a informat deja unii furnizori despre planurile de creştere a producţiei, pentru a-şi asigura continuitatea lanţului de aprovizionare.

Toyota urmăreşte, de asemenea, să consolideze fabricarea modelelor sale de vehicule într-o singură locaţie, pentru a elimina redundanţele din producţia locală, ceea ce ar putea ajuta la reducerea costurilor într-o piaţă caracterizată de o concurenţă puternică cu producătorii locali de vehicule electrice.

Compania japoneză s-a confruntat recent cu o scădere a profitului operaţional în China, în parte din cauza costurilor mari de marketing generate de concurenţa intensă cu mărcile chineze.