Traficul pe Podul Prieteniei care face legătura între Giurgiu şi Ruse, Bulgaria, se desfăşoară pe o singură bandă, în sistem semaforizat, după ce partea bulgară a reluat lucrările de reparaţii la pod, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Pe partea bulgară a Podului Prieteniei se lucrează, astfel încât circulaţia pe pod se desfăşoară pe o singură bandă, în sistem semaforizat”, a declarat marţi, pentru AGERPRES, purtătoarea de cuvânt a Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră (ITPF) Giurgiu, Raluca Stanciu.

Astfel, după intrarea în Schengen au fost ridicate controalele la frontieră, dar se circulă cu restricţii pe Podul Prieteniei, ca urmare a acestor lucrări de reparaţii efectuate de partea bulgară.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Unii şoferi care au trecut graniţa cu Bulgaria, pe la Giurgiu, spun că au observat că nu întotdeauna semafoarele care permit circulaţia alternativă pe pod funcţionează, dar în absenţa acestora, circulaţia este dirijată cu ajutorul paletelor de semnalizare de către cei care coordonează lucrările pe pod.

Reamintim faptul că din luna iulie 2024 circulaţia pe Podul Prieteniei se desfăşoară alternativ, pe o singură bandă, în sistem semaforizat, după ce au fost demarate lucrări de reparaţii pe partea bulgară a podului, lucrări estimate că vor dura aproximativ 730 de zile şi se vor desfăşura zilnic, timp de 10-12 ore.

În acest context, ITPF Giurgiu recomandă participanţilor la traficul transfrontalier utilizarea şi a celorlalte puncte de trecere a frontierei deschise în regim internaţional de la graniţa cu Republica Bulgaria care sunt pe raza judeţului Dolj, la Calafat şi Bechet, trecere cu bacul, în judeţul Teleorman, la Zimnicea şi Turnu Măgurele, ambele treceri cu bacul, pe raza judeţului Călăraşi, prin Călăraşi, trecere cu bacul, precum şi pe raza judeţului Constanţa la Vama Veche, Ostrov şi Negru Vodă.