,,Trenurile Soarelui” la CFR Călători : de sâmbătă, 40 de trenuri circulă circulă zilnic spre Litoral și Delta Dunării

CFR Infrastructură Linia Constanța -Mangalia

CFR Călători lansează programul estival ,,Trenurile Soarelui” din acest week-end, sfârșit de săptămână care dă startul și minivacanței de Rusalii. De sâmbătă, 11 iunie până pe 11/12 septembrie, 40 de trenuri vor circula zilnic spre stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării, durata călătoriei pe magistrala M 800 București -Constanța (modernizată) fiind de două ore, însă pentru sudul litoralului, CFR Infrastructură așteaptă finalizarea studiului de fezabilitate necesar lucrărilor de dublare și electrificare, după cum Economedia a explicat aici. 

,,CFR Călători dă startul programului estival de transport “Trenurile Soarelui”. Turiștii vor avea la dispoziție 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării până la data de 11/12 septembrie 2022.

Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din București Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadențat (la 1-2 ore) pe ruta București Nord – Constanța și retur. Astfel, timp de trei luni,

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
  • 30 trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente) care pornesc din principalele orașe vor avea ca destinație /plecare litoralul românesc, din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinație/plecare Mangalia.
  • 38 de trenuri (19 dus/19 întors) vor asigura legătura capitalei cu litoralul și retur (15 perechi din București Nord, 12 perechi din București Băneasa – din care 3 perechi nu trec prin stația București Nord, 1 pereche din București Obor).
  • Pentru călătoria spre Delta Dunării, din 11 iunie 2022, trenurile IR 1981/ R 8653 și R 8656/ IR 1982 vor asigura zilnic legătura directă București Nord – Tulcea Oraș și retur pe întreaga durată a sezonului. De asemenea, în Medgidia va fi asigurată zilnic conexiunea spre Tulcea Oraș și retur cu trenuri dinspre capitală sau Constanța.” a transmis CFR Călători

De la 1 iulie, prețurile biletelor de la CFR Călători și operatorii privați cresc cu 20 %. Astfel, un bilet de tren București – Constanța, care în prezent costă 60 de lei, se va scumpi la circa 72 de lei.

Câte trenuri circulă pe M 800 București – Constanța

Între București și Constanța, pe secțiunea până la Fetești circulă 65 de trenuri în sezon respectiv 70 de garnituri între Fetești și Constanța. Operatorii sunt CFR Călători, Transferoviar, Astra Trans Carpatic, Regio Călători și SoftTrans:

Trenuri de călători între București – Constanța:
București – Fetești (în extrasezon) = 38 trenuri;
București – Fetești (în sezon turistic) = 65 trenuri;
Fetești – Constanța (în extrasezon) = 39 trenuri;
Fetești – Constanța (în sezon turistic) = 70 trenuri.

Toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptop-ului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uși de acces și intermediare  semiautomate, majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 12 ani. De asemenea, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cușetă. Trenurile IR 1992 și IR 1990 Timișoara Nord/ Reșița Nord – Mangalia și retur au în compunere și vagoane de dormit climatizate, iar trenurile IR 1941 și IR 1942 Satu Mare/ Baia Mare/Cluj Napoca/ Târgu Mureș  – Mangalia şi retur au în compunere și vagoane prevăzute cu spațiu amenajat pentru activitatea de bar.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.