Touroperatorul Cocktail Holidays arată că preferinţele turiştilor români, în cel de-al treilea an de pandemie, par să rămână similare în ceea ce priveşte destinaţiile, transmite News.ro. Cele mai căutate anul trecut au fost Egiptul, Grecia şi Turcia (charterele clasice operate anual de companie), dar foarte solicitate au fost şi pachetele către destinaţii exotice precum Maldive, Zanzibar, Mauritius, Indonezia, Thailanda, Seychelles şi La Reunion.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Charterele către destinaţiile consacrate ale agenţiei (Grecia, Turcia şi Spania) vor fi operate începând cu luna mai. În ceea ce priveşte volumul de vânzări, Cocktail Holidays estimează pentru anul acesta o creştere cu 10%, în timp ce, în 2021, cifra de afaceri a fost de 24 de milioane de euro”, anunţă compania.

Preferinţele turiştilor români, în cel de-al treilea an de pandemie, par să rămână similare. Destinaţiile cele mai căutate anul trecut au fost Egiptul, Grecia şi Turcia (charterele clasice operate anual de către Cocktail Holidays), dar foarte solicitate au fost şi pachetele către destinaţiile exotice în vogă, cum ar fi Maldive, Zanzibar, Mauritius, Indonezia, Thailanda, Seychelles şi La Reunion.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Cel mai bine vândut produs al anului 2021 (tendinţele s-au văzut de fapt de la finalul anului 2020) a fost Egiptul, datorită temperaturilor ridicate tot timpul anului, dar şi condiţiilor de călătorie mai accesibile. Egiptul rămâne destinaţia vedetă şi în 2022. O altă destinaţie foarte populară în perioada aceasta este insula Madeira, charterele fiind operate de la finalul lui februarie. Un pachet de 8 nopţi, cu avionul şi cazare la un hotel de 5 stele, cu mic dejun inclus, cină tradiţională, transferuri, porneşte de la 889 de euro/pers.

În ceea ce priveşte charterele verii 2022, acestea vor fi operate începând cu luna mai şi vor fi către insulele greceşti şi litoralul turcesc, mai exact Antalya, Bodrum, Fethiye, Marmaris, Oludeniz, Kusadas şi Didim.

Charterele verii vor fi operate până în septembrie, iar majoritatea pachetelor către Grecia, Turcia, Spania sunt încă disponibile la preţuri de early booking. Anul acesta, în luna ianuarie, la finalul pragului clasic de Early Booking, Cocktail Holidays a atins un record al rezervărilor. Trendul s-a menţinut până în partea a doua a lunii februarie, fiind impactat de războiul din Ucraina. Rezervările s-au reluat la final de martie.