Uber lansează serviciul “Barca” pentru turiștii și localnicii de pe insula grecească Mykonos

Mykonos Sursa foto: Businessdestinations.com

În timp ce Grecia se pregătește să primească milioane de turiști în această vară, Uber le oferă un serviciu nou de transport pentru cosmopolita insulă Mykonos, scrie publicația Kathimerini.

Este vorba “Barca” (Boat), care permite vizitatorilor și rezidenților să facă excursii cu barca rapidă prin simpla apăsare a unui buton, totul prin intermediul aplicației Uber. Fiecare ambarcațiune rapidă are o capacitate de până la opt persoane.

Uber și-a exprimat angajamentul de a plasa Grecia în fruntea pieței europene prin lansarea acestui nou serviciu. În plus, acesta urmărește să consolideze sprijinul pentru turismul elen/

Operațional de la sfârșitul lunii iunie până în octombrie, “Boat” va funcționa ca un serviciu la cerere, furnizat de operatori locali licențiați și ușor accesibil prin intermediul aplicației Uber.

Sursa foto: techrunch.com

Adăugarea serviciului “Boat” completează serviciile existente ale Uber în Grecia, cum ar fi Uber Taxi, care este disponibil cu în Atena, Salonic, Santorini și, bineînțeles, Mykonos.

Uber a mai oferit și alte produse cu barca înainte, inclusiv scurtul program “Boat to Work” din San Francisco în 2013 și, mai recent, Uber Boat din Londra, care se adresează în principal navetiștilor, scrie TechCrunch. Ruta din Londra este, din punct de vedere tehnic, un parteneriat între Thames Clippers, serviciul de feribot pentru navetiști din Londra, și Uber; biletele pentru feriboturile marca Uber pot fi rezervate prin intermediul aplicației Uber.

Dar Uber spune că Uber Boat din Mykonos este unic, deoarece este un charter privat pentru client și invitații săi. Și, spre deosebire de Uber Boat din Londra, nu este deținut de o terță parte. Compania de sport și divertisment live AEG a deținut inițial Uber Boat din Londra și a vândut anul trecut participația majoritară către Northleaf Capital Partners.

Probabil că Uber simte presiunea de a se extinde pe noi piețe chiar și în condițiile în care ride-sharing-ul își revine după pandemie. În primul trimestru, câștigurile companiei de ride-hailing au fost peste estimări, ceea ce a determinat creșterea acțiunilor companiei cu 7%. Uber se așteaptă să afișeze profitabilitatea veniturilor operaționale în acest an și să își mențină forța de muncă la același nivel, după ce numărul de angajați a scăzut în primul trimestru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *