Un antreprenor care deține o agenție de marketing digital preia 9% din platforma Termene.ro

Daniel Slăvenie, investitor Termene.ro

Antreprenorul Daniel Slăvenie (35 ani), co-fondator Limitless Agency, agenție de marketing digital din România, preia 9% din compania de date financiare Termene.ro. Prin această investiție, dorește ca pe termen lung sa dezvolte o platformă care va concura cu LinkedIn Ads, potrivit unui comunicat de presă.

Termene.ro este singura platformă din România care prezintă datele financiare ale companiilor de pe piața locală și evoluția financiară a acestora din ultimii 10 ani prin grafice reprezentative, dar și informații despre dosarele în instanță ale persoanelor juridice, fiind cea mai mare bază de date publice despre firme din țară. Platforma este evaluată la 25 de milioane de euro (valoare de investiție) de către Appraisal & Valuation S.A., cunoscută sub brandul NAI Romania & Moldova, societate listată la Bursa de Valori București. 

Astfel, prin parteneriatul strategic cu Termene.ro, antreprenorul Daniel Slăvenie va investi în dezvoltarea unei platforme de gestiune de date (Data Management Platform), o tehnologie dedicată business-urilor care vor sa să-și facă reclamă și se adresează altor business-uri. 

„Prin parteneriatul cu Termene.ro contribuim la creșterea și evoluția pieței de marketing digital românească, venind în sprijinul companiilor și specialiștilor din domeniu cu  o soluție unică, care funcționează similar cu tehnologia LinkedIn Ads, dar care vizează mai eficient, mai targetat și la costuri mai mici audiența dorită. În România, în afară de LinkedIn, nu există o platformă care sa facă marketing pe zona de B2B foarte targetat. Astfel, prin acces la baza de date Termene.ro, vom lansa o tehnologie avansată prin care reclamele vor ajunge precis la proprietarii de companii din orice industrie”, explică Daniel Slăvenie, antreprenor cu peste 15 ani de experiență în marketing digital.

Soluția, care va fi lansată în anul 2023, va genera un ROI (return on investment) mai mare decât oferă alte soluții clasice de pe piață, având în vedere că vizarea publicului-țintă este specifică și la costuri mult mai mici față de platforme actuale, ca LinkedIn Ads sau Facebook Ads. Astfel, companiile își vor optimiza costurile de marketing. 

Co-fondator al agenției de marketing online MoLoSo, care în 2022 a fuzionat cu agenția SEO Cupcake dezvoltând entitatea Limitless Agency, Daniel Slăvenie are 15 ani de experiență în marketing digital și antreprenoriat, fiind totodată investitor și adviser în alte companii. Pasionat de tehnologie în marketing, antreprenorul investește constant în crearea de soluții care să automatizeze procesele de promovare digitală. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *