Un fond de investiţii susţinut de grupul de lux LVMH, L Catterton, a convenit achiziţia unei participaţii de 60% la compania italiană de modă Etro, au declarat două surse apropiate situaţiei, transmite agenția Reuters, citată de news.ro.
Acordul evaluează Etro la aproximativ 500 de milioane de euro, au spus sursele, confirmând informaţiile publicate de ziarele italiene La Repubblica şi Il Sole 24 Ore.
Etro a afirmat într-un comunicat că L Catterton preia acţiuni majoritare la companie, în timp ce familia Etro va păstra ”un interes minoritar semnificativ”.
Etro nu a oferit informaţii suplimentare şi detalii financiare.
Gerolamo Etro, care a fondat compania în 1968, va fi preşedinte, iar acordul va fi finalizat până la sfârşitul anului, se arată în comunicat.
”Suntem încântaţi să lucrăm cu echipa L Catterton, care va aduce cunoştinţe aprofundate despre sectorul modei şi o experienţă în dezvoltarea internaţională a unor mărci importante, permiţând companiei noastre să atingă noi culmi”, a arătat Etro.
LVMH şi L Catterton nu au fost disponibile imediat pentru comentarii.
În aprilie, o sursă apropiată de această problemă a declarat pentru Reuters că marca de lux din Milano ia în considerare interesul exprimat de L Catterton, o firmă de investiţii născută dintr-un parteneriat între Catterton, LVMH şi proprietarul său miliardar Bernard Arnault.
Una dintre surse a declarat că cei patru copii ai lui Etro vor rămâne acţionari cu o participaţie de 40% şi vor rămâne proprietari ai proprietăţilor imobiliare ale Etro şi ai magazinelor operate direct.
L Catterton a cumpărat recent producătorul german de încălţăminte Birkenstock.
LVMH, care deţine un şir de mărci italiene, inclusiv bijuteriile Bulgari, şi-a mărit, de asemenea, în aprilie, participaţia la producătorul italian de încălţăminte de lux Tod’s, la 10%.