Un fond de investiţii susţinut de grupul de lux LVMH, L Catterton, a convenit achiziţia unei participaţii de 60% la compania italiană de modă Etro, au declarat două surse apropiate situaţiei, transmite agenția Reuters, citată de news.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Acordul evaluează Etro la aproximativ 500 de milioane de euro, au spus sursele, confirmând informaţiile publicate de ziarele italiene La Repubblica şi Il Sole 24 Ore.
Etro a afirmat într-un comunicat că L Catterton preia acţiuni majoritare la companie, în timp ce familia Etro va păstra ”un interes minoritar semnificativ”.
Etro nu a oferit informaţii suplimentare şi detalii financiare.
Gerolamo Etro, care a fondat compania în 1968, va fi preşedinte, iar acordul va fi finalizat până la sfârşitul anului, se arată în comunicat.
”Suntem încântaţi să lucrăm cu echipa L Catterton, care va aduce cunoştinţe aprofundate despre sectorul modei şi o experienţă în dezvoltarea internaţională a unor mărci importante, permiţând companiei noastre să atingă noi culmi”, a arătat Etro.
LVMH şi L Catterton nu au fost disponibile imediat pentru comentarii.
În aprilie, o sursă apropiată de această problemă a declarat pentru Reuters că marca de lux din Milano ia în considerare interesul exprimat de L Catterton, o firmă de investiţii născută dintr-un parteneriat între Catterton, LVMH şi proprietarul său miliardar Bernard Arnault.
Una dintre surse a declarat că cei patru copii ai lui Etro vor rămâne acţionari cu o participaţie de 40% şi vor rămâne proprietari ai proprietăţilor imobiliare ale Etro şi ai magazinelor operate direct.
L Catterton a cumpărat recent producătorul german de încălţăminte Birkenstock.
LVMH, care deţine un şir de mărci italiene, inclusiv bijuteriile Bulgari, şi-a mărit, de asemenea, în aprilie, participaţia la producătorul italian de încălţăminte de lux Tod’s, la 10%.