Westwing, un retailer german de decorațiuni, mobilier și amenajăr interioare, anunță intrarea pe piața din România, conform unui comunicat de presă al companiei.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
România este cea de-a 22-a țară din portofoliul european al Westwing.
„România se remarcă ca o piață promițătoare în Europa. Având spații urbane mai mici, iubitorii de design din România caută soluții inteligente care să combine funcționalitatea cu stilul”, arată compania.
Retailerul va oferi produse pentru casă premium, proiectate intern, dar și produse de la mărci partenere, printre care Noo.ma, Louis Poulsen și Iittala.
„Odată cu lansarea în România, Westwing își continuă expansiunea, consolidându-și ambiția de a deveni superbrandul în design”, transmite compania.
Westwing a fost fondată în 2011 de Delia Lachance, anterior editor la revistele Elle și Elle Decoration, împreună cu alți patru antreprenori germani.
Retailerul activează în special prin magazine online, însă deține și o rețea de 9 magazine fizice, în Germania, Franța și Danemarca.
Compania are sediul central în München și a fost listată la Bursa de Valori din Frankfurt în octombrie 2018.
În prezent, Westwing este prezent în 22 de țări europene și a înregistrat un GMV (volum brut de mărfuri) de 497 milioane de euro în 2024.