Vânzările Carrefour în România au ajuns la 2,03 miliarde de euro, în primele nouă luni, o creștere de 7,9% față de anul trecut

Carrefour, retailer, industrie, companie Sursa foto: Facebook

Grupul francez Carrefour a realizat vânzări care includ TVA de 2,03 miliarde de euro, în România, în primele nouă luni ale acestui an, o creștere de 7,9% față de anul trecut, conform raportului lansat luni.

Spre comparație, în Franța vânzările s-au ridicat la 31 miliarde euro, iar pe total grup au fost de 69 miliarde euro, în aceeași perioadă.

În trimestrul trei, vânzările din România s-au ridicat la 706 milioane de euro, după o majorare de 4,5%, cu o creștere a traficului în magazine, pe când în Franța au fost de 10,77 miliarde euro, iar la nivel de grup au fost de 23,64 miliarde euro. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa.

Régis Moratin, CFO Carrefour România, a declarat: „Rezultatele din cel de-al treilea trimestru reflectă capacitatea Carrefour România de a-și adapta modelul de business și de a acționa într-un context european provocator. Ne menținem angajamentul pe plan local de a proteja puterea de cumpărare a românilor, prin promoții și campanii personalizate. Intensificarea traficului în cele peste 410 magazine multiformat din țară ne dă încredere că suntem bine poziționați în regiune, pentru o creștere accelerată. Portofoliul de mărci private joacă, de asemenea, un rol cheie, așa cum s-a dovedit și în rezultatele din T3 la nivel de Grup, ajungând la 35% din vânzările de alimente, astfel că acesta este un alt domeniu prioritar de investiții. Ne continuăm misiunea de a câștiga locul de top pentru ceea ce contează cu adevărat pentru clienții noștri: calitate fără compromisuri, produse locale și proaspete și o experiență optimă la cumpărături”.

Carrefour România își continuă planurile de extindere, încheind T3 cu 412 magazine.

Compania precizează că achiziția activităților Cora în România a primit aprobarea din partea Consiliului Concurenței, iar preluarea va intra în vigoare în următoarele săptămâni.

Sursa foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *