Vânzările Volvo Cars au crescut cu 25% în septembrie față de anul precedent, la 61.666 de mașini, în condițiile în care vânzările au crescut atât în China, cât și în SUA și Europa, a anunțat joi grupul cu sediul în Suedia, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În august, vânzările totale ale grupului au crescut cu 18%, pe fondul creșterii cererii în Europa și SUA, în timp ce vânzările au scăzut în China.

Volvo Cars, care este deținut majoritar de compania chineză Geely Holding, a precizat joi, într-un comunicat, că vânzările din septembrie au crescut cu 65% în SUA, cu 32% în Europa și cu 4% în China.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Vânzările de mașini complet electrice au crescut cu 52%, reprezentând 15% din toate mașinile sale vândute în luna respectivă. Toate modelele de reîncărcare – incluzând și mașinile hibride – au crescut cu 37% pentru a reprezenta 34% din totalul vânzărilor.

Acțiunile Volvo Cars, care țintește o creștere de două cifre a vânzărilor cu amănuntul pentru întregul an, au crescut cu 2% la începutul tranzacțiilor.