Veniturile Renault au crescut cu 7,6 în trimestrul III. Livrările de mașini Dacia au crescut cu 2,4% în ritm anual

Departamentul Montaj, masini, Dacia, autovehicule Sursă foto: Dacia

Grupul auto francez Renault a raportat joi o creştere de 7,6% a veniturilor în trimestrul al treilea, graţie vânzării de modele de pe segmentul superior, chiar dacă deprecierea monedelor din Turcia şi Argentina a avut un impact negativ asupra ritmului de creştere, potrivit unui comunicat de presă al grupului Renault.

În perioada iulie-septembrie 2023, veniturile grupului Renault au urcat la 10,51 miliarde de euro, puţin peste estimările analiştilor care mizau pe venituri de 10,46 miliarde de euro.

Numărul automobilelor livrate de întregul grup Renault a crescut cu 6,1% în ritm anual până la 511.000 de vehicule, iar marca Dacia a livrat 148.000 de automobile la nivel global, în creştere cu 2,4% în ritm anual.

“Am intrat în ultimul trimestru cu încredere şi confirmăm îmbunătăţirea profitabilităţii noastre în a doua jumătate a anului şi dincolo, graţie ofensivei noastre de produs, împreună cu beneficiile programului de reducere a costului şi politicii comerciale concentrate pe valoare”, a declarat directorul financiar de la Renault, Thierry Piéton.

Referitor la marca Dacia, grupul auto a informat că în primele nouă luni ale anului Dacia a vândut 494.000 de unităţi la nivel mondial, în creştere cu 16,7% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Cele patru modele marca Dacia au înregistrat vânzări în creştere în primele nouă luni ale acestui an: Spring +40,6%, Sandero +18,3%, Duster +4,1% şi Jogger +76,1%.

Tot joi Renault şi-a confirmat estimările referitoare la rezultatele pentru întregul an 2023, adăugând că se aşteaptă la o marjă operaţională de aproape 8% şi un flux liber de numerar de cel puţin 2,5 miliarde de euro.

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize, şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 111.000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022.

Sursă foto: Dacia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *