Volkswagen a fost nevoită să-și ceară scuze pentru inducerea în eroare a consumatorilor și a investitorilor după ce a lansat mai devreme decât trebuia o aparentă glumă de 1 aprilie prin care anunța un rebranding în „Voltswagen” pentru a sublinia eforturile companiei de a dezvolta piața mașinilor electrice, scrie Financial Times. Bâlbele privind schimbarea de nume au fost criticate pe rețelele de socializare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania a recunoscut că anunțul fals „a supărat unii oameni și ne pare rău pentru orice confuzie care a cauzat acest lucru”.

Farsa era destinată zilei de 1 aprilie, dar a fost publicată mai devreme probabil din greșeală. Producătorul auto a spus că aceasta era menită să atragă atenția asupra eforturilor sale privind vehiculele electrice.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Păcăleala a fost criticată pe rețelele de socializare, unii comentatori amintind de scandalul emisiilor de motorină în care a fost implicată compania și de clienți și autorități de reglementare înșelate ani la rândul cu privire la nivelul emisiilor mașinilor companiei.

Raportul a fost tratat ca fiind autentic de mai multe publicații internaționale, membri ai consiliului de administrație de la companii rivale și chiar de analiștii financiari, care au scris că schimbarea numelui „subliniază angajamentul clar al VW față de mașinile electrice și eforturile masive în privința mașinilor electrice în următorii ani”.

„Volkswagen of America a dezvoltat și a implementat o campanie de marketing pentru a atrage atenția asupra e-ofensivei Volkswagen și lansarea pe piață a ID.4 în SUA. Intenția a fost de a conștientiza o importantă problemă corporativă și industrială din țară. Regretăm că lansarea anunțului a supărat pe unii oameni”, a spus compania.

A fost o strategie neobișnuită pentru o companie care a petrecut ultimii cinci ani încercând să își reabiliteze reputația, după scandalul Dieselgate, în care VW nu numai că a vândut milioane de mașini care au păcălit testele de emisii, dar a și încercat să-și ascundă acțiunile greșite.