Volkswagen va elimina 60% dintre modelele cu motoare cu ardere până la sfârșitul deceniului, pentru a se concentra pe modele premium, mai profitabile

volkswagen id5 Sursa foto: electrive.com

Producătorul german de automobile Volkswagen va elimina mai multe modele de motoare cu ardere până la sfârșitul deceniului și va vinde mai puține mașini în general pentru a se concentra pe producerea de vehicule electrice premium mai profitabile, a declarat miercuri șeful său financiar.

„Ținta cheie nu este creșterea”, a declarat Arno Antlitz pentru ziarul Financial Times. „Suntem (mai concentrați) pe calitate și pe marje, mai degrabă decât pe volum și cota de piață”.

Antlitz a spus că VW își va reduce gama de mașini pe benzină și diesel, constând din cel puțin 100 de modele răspândite în mai multe mărci, cu 60% în Europa în următorii opt ani.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Ziarul spunea că noua strategie a VW este un semn al schimbărilor profunde în sectorul auto, care a încercat de zeci de ani să mărească profiturile prin vânzarea mai multor mașini în fiecare an, chiar dacă acest lucru necesită reduceri mari.

Fostul director executiv al VW, Martin Winterkorn, care a demisionat în urma scandalului emisiilor diesel, Dieselgate, își propusese să învingă Toyota și General Motors și să devină cel mai mare producător ca volum până în 2018, dar într-o perioadă în care explozia mașinilor electrice abia se contura.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: