Producătorul german de automobile Volkswagen va elimina mai multe modele de motoare cu ardere până la sfârșitul deceniului și va vinde mai puține mașini în general pentru a se concentra pe producerea de vehicule electrice premium mai profitabile, a declarat miercuri șeful său financiar.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Ținta cheie nu este creșterea”, a declarat Arno Antlitz pentru ziarul Financial Times. „Suntem (mai concentrați) pe calitate și pe marje, mai degrabă decât pe volum și cota de piață”.

Antlitz a spus că VW își va reduce gama de mașini pe benzină și diesel, constând din cel puțin 100 de modele răspândite în mai multe mărci, cu 60% în Europa în următorii opt ani.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Ziarul spunea că noua strategie a VW este un semn al schimbărilor profunde în sectorul auto, care a încercat de zeci de ani să mărească profiturile prin vânzarea mai multor mașini în fiecare an, chiar dacă acest lucru necesită reduceri mari.

Fostul director executiv al VW, Martin Winterkorn, care a demisionat în urma scandalului emisiilor diesel, Dieselgate, își propusese să învingă Toyota și General Motors și să devină cel mai mare producător ca volum până în 2018, dar într-o perioadă în care explozia mașinilor electrice abia se contura.