Producătorul auto german Volkswagen se aşteaptă ca investiţiile în noile softuri şi în tehnologia privind vehiculele electrice să atingă nivelul de vârf în următorii 2-3 ani, obiectivul fiind ca din acel moment să se înregistreze câştiguri semnificative de pe urma modelelor alimentate de baterii, transmite Bloomberg.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Până în 2026, cel mai mare producător auto din Europa va reduce semnificativ investiţiile în motoarele cu combustie internă, a afirmat directorul financiar al VW, Arno Antlitz, într-un interviu acordat publicaţiei Sueddeutsche Zeitung.

“Povara investiţiei duble se va atenua în următorii 2-3 ani şi, de atunci, vrem să înregistrăm câştiguri semnificative de pe urma mobilităţii electrice”, a declarat Antlitz.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Volkswagen a alocat pentru investiţii aproximativ 52 miliarde de euro până în 2026. Planurile ambiţioase ale companiei de a dezvolta softuri pentru vehicule au dus la amânarea lansării unor modele Audi şi Porsche, provocând demiterea directorului general Herbert Diess anul trecut.

Grupul german şi alţi producători auto continuă lupta pentru a ajunge din urmă Tesla, care recent a anunţat că vrea să producă anul acesta două milioane de maşini. Tesla, compania auto cu cea mai mare capitalizarea bursieră, s-a confruntat anul trecut cu o scădere a acţiunilor de 65%, dar anul acesta titlurile au urcat cu 44%.

VW vrea să-şi majoreze profitabilitatea, iar capitalizarea sa bursieră se situează în prezent la 73 miliarde de euro, sub cea a Porsche AG. Grupul german se concentrează “pe sporirea câştigurilor, atât în privinţa diferitelor segmente ale pieţei de vehicule, cât şi a regiunilor în care operează compania, a spus Antlitz.