VW intenționează să ia decizia cu privire la amplasarea noii unități de producție planificate pentru fabricarea modelului electric emblematic Trinity în afara fabricii din Wolfsburg până la sfârșitul acestui an, dacă este posibil, scrie ziarul german automobilwoche.de.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„În prezent, sunt examinate diferite locuri din Saxonia Inferioară”, a recunoscut compania. Nu s-a decis încă nimic. Cu toate acestea, dacă producția Trinity convenită de consiliul de supraveghere urmează să înceapă în 2026, construcția ar trebui să înceapă cel târziu în primăvara anului 2023.

Faptul că acum scrie că „diverse locuri din Saxonia Inferioară” sunt examinate este oarecum surprinzător la prima vedere. Decizia rundei de planificare a avut în vedere în mod explicit amplasamentul Wolfsburg.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Nu numai că locul exact al amplasării noii fabrici nu a fost încă decis, dar VW nu a confirmat încă oficial detalii suplimentare, cum ar fi capacitatea de producție planificată – nimic nu a fost menționat în comunicarea privind runda de planificare. În noiembrie, Manager Magazin raportase, fără a cita surse, că noua fabrică urma să fie „proiectată pentru o capacitate anuală de peste 200.000 de mașini pe termen mediu” – dar s-a vorbit și de până la 300.000 de mașini.

O nouă fabrică în afara sediului existent a apărut rapid ca favorită. Alte opțiuni au inclus construirea unei noi săli de asamblare; instalațiile existente ar fi fost folosite pentru producția de părți ale caroseriei. Având, însă, în vedere numărul de unități programat a fi construit, ambele opțiuni au pierdut în fața noii clădiri din afara fabricii, deoarece logistica ar fi devenit atât de complexă încât noua clădire exterioară ar fi mai economică.