Volkswagen va lua decizia construcției unei noi fabrici pentru modelul Trinity până la sfârșitul anului

trinity Sursa foto: Volkswagen

VW intenționează să ia decizia cu privire la amplasarea noii unități de producție planificate pentru fabricarea modelului electric emblematic Trinity în afara fabricii din Wolfsburg până la sfârșitul acestui an, dacă este posibil, scrie ziarul german automobilwoche.de.

„În prezent, sunt examinate diferite locuri din Saxonia Inferioară”, a recunoscut compania. Nu s-a decis încă nimic. Cu toate acestea, dacă producția Trinity convenită de consiliul de supraveghere urmează să înceapă în 2026, construcția ar trebui să înceapă cel târziu în primăvara anului 2023.

Faptul că acum scrie că „diverse locuri din Saxonia Inferioară” sunt examinate este oarecum surprinzător la prima vedere. Decizia rundei de planificare a avut în vedere în mod explicit amplasamentul Wolfsburg.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Nu numai că locul exact al amplasării noii fabrici nu a fost încă decis, dar VW nu a confirmat încă oficial detalii suplimentare, cum ar fi capacitatea de producție planificată – nimic nu a fost menționat în comunicarea privind runda de planificare. În noiembrie, Manager Magazin raportase, fără a cita surse, că noua fabrică urma să fie „proiectată pentru o capacitate anuală de peste 200.000 de mașini pe termen mediu” – dar s-a vorbit și de până la 300.000 de mașini.

O nouă fabrică în afara sediului existent a apărut rapid ca favorită. Alte opțiuni au inclus construirea unei noi săli de asamblare; instalațiile existente ar fi fost folosite pentru producția de părți ale caroseriei. Având, însă, în vedere numărul de unități programat a fi construit, ambele opțiuni au pierdut în fața noii clădiri din afara fabricii, deoarece logistica ar fi devenit atât de complexă încât noua clădire exterioară ar fi mai economică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: