1,2 miliarde lei pentru reparații pe calea ferată : Arcada a câștigat două contracte pentru lucrări la Regionalele CFR Constanța și Galați

CFR SA modernizare CF Sursa CFR Infrastructură

Constructorul Arcada din Galați a câștigat două contracte pentru lucrări de reparații pe liniile de tren din administrarea Regionalelor Constanța și Galați, valoarea celor două oferte depuse fiind de 1,2 miliarde de lei, a anunțat joi, Compania CFR Infrastructură. Contractele fac parte dintr-un proiect mai mare pentru reparații pe 1461 de kilometri de cale ferată de la toate cele 8 Regionale CFR Infrastructură, o investiție cu bani de la bugetul de stat cuprinsă între un miliard și 4,2 miliarde lei. Arcada este compania care a construit linia de tren Gara de Nord-Aeroport Otopeni și lucrează la Pasajul rutier de la Drajna

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Din cele 8 Regionale CFR Infrastructură, la Regionalele CFR Constanța și Iași licitațiile au fost anulate. Anterior, pentru Regionalele București, Brașov, Cluj și Timișoara, constructorii Aktor ( Grecia) și Salcef ( Italia) au avut ofertele câștigătoare).

Reparațiile liniei de tren se fac pentru creșterea vitezei la 120 km/h. precizează CFR Infarstructură : ,,Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a desemnat ofertele câștigătoare pe loturile 7 (Galați) și 8 (Constanța) la licitația deschisă pentru Lucrări de întreținere prin înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii, pe o lungime de maximum 1461 km din rețeaua feroviară, lucrări care au drept scop readucerea liniilor în parametri proiectați și circulația trenurilor cu vitezele inițiale de maximum 120 km/h. Cele două oferte, în valoare totală de 1.203.703.935 RON, depuse de operatorul economic ARCADA COMPANY au fost desemnate câștigătoare, pentru loturile 7 și 8, cu următoarele propuneri financiare:

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

►Lotul 7 (SRCF Galați): ARCADA COMPANY – ofertă câștigătoare în valoare de 712.328.904 RON fără TVA

►Lotul 8 (SRCF Constanța):ARCADA COMPANY – ofertă câștigătoare în valoare de 491.375.031 RON fără TVA

Acordurile-cadru, aferente celor 8 Sucursale Regionale de Cale Ferată (București, Craiova, Timișoara, Cluj, Brașov, Iași, Galați și Constanța), se vor derula pe o perioadă de 4 ani și au ca obiectiv stabilirea termenilor şi condiţiilor ce vor guverna contractele sectoriale de lucrări (contractele subsecvente de lucrări, care se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate). De asemenea, precizăm faptul că, lucrările de întreținere prin înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante, care se vor executa pe o lungime de 1461 km CF, au ca obiectiv aducerea liniei în parametri proiectați pentru viteza maximă de circulație de 120 km/oră.

Valoarea totală estimată a acordului-cadru, împărțit în 8 loturi, este de minimum 1.001.483.640 lei fără TVA și de maximum 4.216.621.320 de lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat, a mai explicat administratorul rețelei feroviare.