Culmea infrastructurii din București: Pasajul de la Doamna Ghica care va fi inaugurat pe 1 septembrie ar putea fi „spart” peste 2-3 ani pentru montarea liniei de tramvai. Primarul general, Nicușor Dan: Așa e proiectul

Pasaj Doamna Ghica

Pasajul suprateran de la Doamna Ghica va fi deschis circulației pe 1 septembrie (2023), dar ar putea fi „spart” peste 2-3 ani pentru montarea liniei de tramvai care va merge spre Pipera, a anunțat miercuri primarul general Nicușor Dan. La șantierul deschis încă din 2019 și întârziat peste doi ani, montarea tablierului metalic se va finaliza pe 1 martie, iar întregul pasaj la sfârșitul verii, a precizat Nicușor Dan, deși marți Primăria Generală anunța că lucrările vor fi accelerate pentru a se încheia înainte de termenul din contract, vara 2023 (detalii aici).

Dacă pentru bulevardul Prelungirea Ghencea, în sectorul 6, montarea liniei de tramvai nu ridică probleme pentru că există suficient spațiu pentru cele două șine, pentru Pasajul de la Doamna Ghica singura soluție pentru asigurarea transportului în comun cu tramvaiul este montarea șinelor de-abia după 2-3 ani, atunci când va fi gata și studiul de fezabilitate pentru traseele Berceni – Pipera.

Nicușor Dan a acuzat fosta administrație a Capitalei că a început un proiect tehnic greșit și fără să-i asigure finanțare și a spus că eventuala montare a liniei se va face sub trafic, deci pe pasaj se va circula pe o singură bandă/sens.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„La Prelungirea Ghencea e mai simplu, chiar dacă nu s-a făcut în momentul de față, există spațiu între cele două benzi pe fiecare parte pentru linie de tramvai, deci acolo e simplu. Pe Doamna Ghica, așa a fost făcut proiectul, fără linie de tramvai, a fost dorința de a-l realiza înainte să se facă linia de tramvai pe tot inelul median, însă structura (n.r tablierului) a fost calculată pentru a permite trecerea tramvaiului. Noi am dat Hotărâre de Consiliu General pentru ca Primăria Sectorului 2 să realizeze Studiul de Fezabilitate pentru linia de tramvai dintre Pipera și Pantelimon, iar noi am atribuit deja contractul pentru Studiul de Fezabilitate între Pantelimon și Luică (Berceni). Cândva, în curcul acestui an vom avea un Studiu de Fezabilitate pentru întreg inelul din Nord până în Sud. Când se va începe proiectarea pentru această linie de tramvai, pe Podul de la Doamna Ghica, prima bandă (n.r banda a II) va fi pentru linie de tramvai și vom decide atunci dacă vor trece sau nu și mașinile pe linie…așa este proiectul”, a explicat Nicușor Dan.

Consiliul General al Municipiului București a aprobat la sfârșitul lunii octombrie 2022 o hotărâre prin care Primăria Sectorului 2 plătește Studiul de Fezabilitate pentru o linie nouă de tramvai între cartierele Pantelimon și Pipera, un „metrou ușor” după modelul liniei tramvaiului 41, a anunțat primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu.

Totodată, pentru linia de tramvai Berceni – Pantelimon (bulev. Chișinău – Delfinului), Primăria Generală a atribuit contractul pentru studiul de fezabilitate proiectantului Metroul SA.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. “Primaria generală a atribuit contractul pentru studiul de fezabilitate proiectantului Metroul SA”
    Si mai jos citim, pe aceiasi pagina, un alt titlu: București: Metroul SA a câștigat contractul pentru proiectarea liniei de tramvai care va străbate Piața Unirii și a liniei de 10 kilometri peste Dâmbovița între Berceni și Pantelimon.
    Deci, contractul a fost castigat, sau i-a fost atribuit lui Metroul SA.
    Pentru ca nu-i acelasi lucru

  2. Ești un geniu. Nu imi pot da seama ,cu ce a greșit acest popor,de avem la conducere asemenea oameni. Dar cred ca am greșit mult si grav. Ca din 1989 până în prezent,doar oameni incapabili am avut la conducerea tarii în toate domneiile.

  3. Evident ca a gresit poporul. In istoria neamului omenesc au fost popoare care L au parasit pe Dumnezeu. Si in lipsa Lui, diavolii si au facut meandrele. Ce va tot mirati ???

    • Greseala noastra ca popor a fost facuta pe 25 decembrie 1989 atunci cand ne-am impuscat conducatorul.Trebuia sa aibe parte de un proces corect si eventual condamnat pe la ani grei de inchisoare,nu omorat.
      Se pare ca asta este blestemul si crucea pe care trebuie sa o ducem

      • In 1989 a fost o lovitură de stat. Problema este că din 1989 și până în prezent poporul nu a făcut nimic, dragi noști conducători tot comuniști au fost și după 89(vezi ce făceau înainte de 1989). Ne văităm că ne conduc niste hoți, corupți… dar nimeni nu face nimic. De ce presa nu scrie zilnic de promisiunile făcute de parlamentari in campanie și de ce nu îi întreabă zilnic de ce nu fac ce au promis? De ce nu ies oameni în stradă când se pun miniștri analfabeți? De ce nu iese lumea la protest când justitia mai clasează un dosar? NOi TOȚI SUNTEM DE VINA PENTRU TOT CE ESTE RAU IN TARA ASTA PENTRU CA PERMITEM SA FIM BATAIA LOR DE JOC.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.