Mercedes-Benz urmează să renunţe la marca EQ pentru maşinile electrice cu baterie o dată cu lansarea următoarei generaţii de maşini compacte

mercedes benz, eqs, masina electrica Sursa foto: Mercedes Benz

Mercedes-Benz urmează să renunţe la marca EQ pentru maşinile electrice cu baterie o dată cu lansarea următoarei generaţii de maşini compacte, care urmează să fie pe piaţă de la sfârşitul anului 2024 , a relatat joi cotidianul german Handelsblatt, citând surse ale companiei, transmite Reuters.

Decizia se bazează pe concentrarea directorului executiv Ola Kaellenius doar pe maşinile electrice, ceea ce face ca marca EQ să fie redundantă, pe măsură ce Mercedes se îndepărtează de motorul cu ardere internă, au declarat sursele citate de Handelsblatt, informează Agerpres, citând Reuters.

Producătorul german de automobile îşi comercializează acum seria de modele complet electrice sub marca EQ, anunţată pentru prima dată în 2016, primul său model, SUV-ul electric EQC, fiind lansat în 2019.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Un purtător de cuvânt al produselor Mercedes EQ a spus că marca este un pilon important în strategia de electromobilitate a producătorului auto.

”În scopul ca marca noastră-mamă Mercedes-Benz să devină complet electrică până la sfârşitul deceniului, vom adapta poziţionarea vehiculelor şi, prin urmare, şi utilizarea mărcii în conformitate cu vremurile, dar este prea devreme pentru detalii, în acest moment”, a spus purtătorul de cuvânt.