Pasajul de la Drajna: Constructorul Arcada a pus primul strat de asfalt. Inaugurarea pasajului peste linia de tren București – Constanța este promisă pentru la primăvară

Pasajul Drajna

Constructorul român Arcada a finalizat așternerea primului strat de asfalt pe pasajul de la Drajna, podul peste Magistrala CFR 800 București – Constanța urmând să fie deschis circulației în această primăvară. Podul de la Drajna face parte din Drumul TransRegio Brăila – Călărași (East Water Drillings – Primacons ar fi câștigat licitația pentru Studiu de fezabilitate potrivit Asociației pro Infrastructura).

Stadiul fizic de execuție pentru podul de la Drajna este de 70%. Progresul șantierului deschis în ianuarie 2022 a fost anunțat de secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu, care a reiterat angajamentul constructorului din Galați de finalizare a lucrărilor în această primăvară, înainte de termenul contractual de 18 luni, adică iunie 2023.

„Asfalt pe Pasajul Drajna.

A fost realizată hidroizolația pe placa de suprabetonare a pasajului

A fost așternut primul strat de asfalt peste structura pasajului.

Se execută sfertul de con aferent Culeei 2.

Se execută lucrări de așternere piatră spartă pe drumurile de legătură….Reamintesc faptul că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de 11 ianuarie 2022. Este vorba despre realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800”, a transmis Scrioșteanu.

Contractul pentru proiectarea și execuția pasajului suprateran de la Drajna, pe DN 21 Slobozia – Drajna – Călărași a fost semnat în februarie 2021 (în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă) cu antreprenorul român Arcada pentru aproape 100 de milioane de lei, iar termenul de execuție este de 18 luni. Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pe 14 decembrie 2021, iar pe 11 ianuarie a fost predat amplasamentul lucrării.

Comentarii

  1. Așa ceva trebuia să se facă în maxim 6 luni, este o rușine să lucrezi in viteza asta și cu firme care probabil asfaltează la comanda electorală străzile din vreun orășel prăfuit. Mi se face silă când îi văd că se mai și lauda cu “marile” realizări.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *