Airbus vrea să livreze 720 de avioane în 2023 / Același obiectiv a fost stabilit pentru 2022 și a livrat 661 de aeronave, în creștere cu 8%

Airbus, avion, aeronava Sursa: Unsplash

Compania Airbus cel mai mare producător de avioane din lume își propune livrări de avioane în 2023 în conformitate cu estimarea inițială de anul trecut, de 720 de unități, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, grupul cu sediul în Franța vizează un profit operațional ajustat de 6,0 miliarde de euro în 2023, după ce a înregistrat un profit mai mare decât se aștepta pentru anul trecut de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 16% față de 2021.

Airbus a livrat 661 de avioane anul trecut, în creștere cu 8%, dar a rămas mult sub obiectivul inițial de 720 de unități, care a fost ulterior redus la 700 și în cele din urmă abandonat cu câteva săptămâni înainte de sfârșitul anului.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Într-o declarație privind rezultatele, directorul general al Airbus, Guillaume Faury a dat vina pe un “mediu operațional nefavorabil care a împiedicat lanțul nostru de aprovizionare să se redreseze în ritmul la care ne așteptam”.

În ianuarie, Reuters a raportat că Airbus a temperat ritmul de creștere a producției și a citat o sursă de rang înalt din industrie care a declarat că obiectivul de livrare ar putea să nu depășească semnificativ 720 de avioane.

Într-o convorbire internă de săptămâna trecută, Faury a deplâns livrările mai slabe decât se aștepta în ianuarie și a avertizat executivii că Airbus nu trebuie să livreze în acest an mai puține avioane decât și-a propus în 2022.

Cu toate acestea, Airbus a confirmat că va crește producția de avioane cu fuselaj lat A330neo la 4 pe lună în 2024, de la aproximativ 3 în prezent.

De asemenea, a anunțat că intenționează să majoreze producția de A350 la 9 pe lună la sfârșitul anului 2025, de la aproximativ 6 în prezent, după ce a vândut 40 de avioane din acest model către Air India în cadrul unei tranzacții record.

Decizia de a se îndrepta către nivelurile anterioare la COVID reflectă cererea tot mai mare de avioane cu fuselaj larg. Surse din industrie declaraseră anterior că producția de A350 era programată să rămână constantă la 6 pe lună pe parcursul anilor 2024 și 2025, de la 5,6 pe lună în 2023.