TikTok stabilește o limită de 60 de minute de utilizare a ecranului pentru tinerii sub 18 ani – și un “memento de somn” pentru toți

TikTok Sursă foto: Unsplash

TikTok a anunțat că va stabili o limită zilnică de 60 de minute de timp petrecut în fața ecranului pentru utilizatorii cu vârsta sub 18 ani, transmite Euronews.com. Dar adolescenții vor putea opta pentru a nu se supune noii setări implicite, despre care TikTok a spus că va fi implementată “în următoarele săptămâni”.

“Dacă limita de 60 de minute este atinsă, adolescenților li se va cere să introducă un cod de acces pentru a continua să se uite, ceea ce le va cere să ia o decizie activă pentru a prelungi acest timp”, a declarat miercuri Cormac Keenan, șeful departamentului de încredere și siguranță al TikTok, într-o postare pe blog.

Pentru conturile al căror utilizator are sub 13 ani, un părinte sau un tutore va trebui să seteze sau să introducă un cod de acces existent pentru a permite 30 de minute de vizionare suplimentară după ce limita inițială de 60 de minute este atinsă.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Modificările vin în contextul în care guvernele din întreaga lume sunt din ce în ce mai îngrijorate de securitatea aplicației și de capacitatea acesteia de a-și modifica algoritmul pentru a impulsiona anumite postări și a face conținutul foarte captivant pentru utilizatorii tineri.

TikTok a declarat că a ajuns la pragul de 60 de minute prin consultarea cercetărilor academice și a experților de la Digital Wellness Lab din cadrul Boston Children’s Hospital.

În cazul în care adolescenții optează să renunțe la limita implicită de 60 de minute și petrec mai mult de 100 de minute pe TikTok într-o zi, platforma îi va îndemna să stabilească o limită zilnică de timp petrecut în fața ecranului.

Fiecare cont de adolescent va primi, de asemenea, o notificare săptămânală în inbox cu o recapitulare a timpului petrecut în fața ecranului.

“Vrem ca comunitatea noastră să se simtă în control asupra experienței lor TikTok”, a declarat Keenan.
Unele dintre caracteristicile de siguranță existente ale TikTok pentru conturile de adolescenți includ faptul că conturile sunt setate în mod implicit ca fiind private pentru cei cu vârste cuprinse între 13 și 15 ani și oferă disponibilitatea mesageriei directe doar pentru acele conturi în care utilizatorul are 16 ani sau mai mult.

TikTok a precizat că toți utilizatorii vor putea în curând să își stabilească propriile limite de timp de ecran personalizate pentru fiecare zi a săptămânii și să seteze un program de dezactivare a notificărilor.

Compania introduce, de asemenea, un “memento de somn” pentru a-i ajuta pe oameni să planifice când vor să fie deconectați pe timp de noapte. Atunci când se ajunge la ora stabilită, o fereastră pop-up îi va invita să se deconecteze.

Există de mult timp preocupări cu privire la ceea ce minorii sunt expuși pe rețelele de socializare și la potențialul rău pe care l-ar putea face.

Un raport publicat la sfârșitul anului trecut a sugerat că algoritmii TikTok promovează videoclipuri despre automutilare și tulburări de alimentație în rândul adolescenților vulnerabili. Instagram, care este deținută de Meta, compania mamă a Facebook, s-a confruntat, de asemenea, cu acuzații similare.

Algoritmii de socializare funcționează prin identificarea subiectelor și a conținutului care prezintă interes pentru un utilizator, care primește apoi mai multe astfel de conținuturi, pentru a maximiza timpul petrecut pe site.

Însă criticii social media spun că aceiași algoritmi care promovează conținut despre o anumită echipă sportivă, un hobby sau o modă de dans pot trimite utilizatorii într-o gaură de iepure cu conținut dăunător

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: