Utilizatorii Twitter care plătesc abonament văd mai puține reclame

twitter Foto: Pexels

Utilizatorii Twitter care plătesc pentru abonamentul Twitter Blue văd acum doar jumătate din reclamele afişate în mod normal, cel puţin în unele din paginile platformei, transmite News.ro

Elon Musk vorbea încă dinainte de lansarea abonamentelor Twitter Blue despre înjumătăţirea reclamelor, ca o facilitate pentru plătitori, facilitate care abia acum devine activă. Astfel, abonaţii Twitter Blue vor vedea doar jumătate din reclamele afişate celorlalţi utilizatori în cadrul fluxurilor „Following” şi „For You”.

Conform paginilor de suport tocmai publicate de Twitter, în cazul abonaţilor, numărul postărilor organice dintre reclame va fi de două ori mai mare în medie, însă, vor exista diferenţe – uneori vor apărea mai multe postări organice între reclame, alte ori mai puţine, dar media se va menţine undeva la jumătate faţă de abonaţii obişnuiţi.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

Reducerea numărului de reclame este valabilă doar pentru secţiunile menţionate, nu şi pentru restul paginilor din cadrul reţelei sociale. Paginile de profil, replicile, secţiunea Explore şi celelalte pagini vor afişa în continuare acelaşi număr de reclame pentru toată lumea.

Cu aceeaşi ocazie, Twitter anunţă şi o altă modificare în legătură cu abonamentele Twitter Blue. Postările la care comentează abonaţii vor beneficia de un mic „boost” din partea algoritmului, urmând să rankeze mai sus în feed decât în mod normal.

Twitter Blue este disponibil şi în România, unde costă 44 de lei pe lună sau 464 de lei pe an. Abonamentul s-a scumpit de la 37 de lei pe lună sau 390 de lei pe an în momentul lansării.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: