VIDEO Verificare inopinată pe șantierul Autostrăzii București Sud: Secretarul de stat Scrioșteanu confirmă că Aktor „se face că lucrează”. Lotul 3, construit doar 32% după un an și jumătate

Autostrada București L 3 Aktor API

Lotul 3 al Autostrăzii București Sud pe care lucrează constructorul Aktor (Grecia) este construit în procent de doar 32%, deși lucrările au început în toamna anului 2021, anunță secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu. După o iarnă ușoară și aproape două luni de primăvară normale, mobilizarea antreprenorului rămâne insuficientă în ciuda promisiunilor repetate privind recuperarea întârzierilor.

Scrioșteanu a făcut miercuri o nouă verificare inopinată a lotului dintre Bragadiru și A1 (Joița) și s-a declarat nemulțumit de evoluția șantierului.

„Situația la zi pe șantierul Lotului 3 al A 0 Sud- Autostrada Bucureștiului.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Am făcut din nou o vizită neanunțată pe șantierul Lotului 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului A0 , fiind unul dintre șantierele importante din zona București-Ilfov, având în vedere faptul că Lotul 1 și Lotul 2 ale A0 Sud vor fi date în trafic până la sfârșitul acestui an, prin urmare, este necesar ca și acest lot să se dea în trafic cât se poate mai repede, pentru a închide semi-inelul sudic care va prelua traficul de tranzit de pe actuala centură a Capitalei, făcând astfel legătura intre A1, DN6, DN5, DN4 și A2. Pe acest tronson de autostradă, stadiul fizic al lucrărilor este de 32%. Nu suntem mulțumiți de ceea ce am găsit în șantier și am solicitat antreprenorului ca promisiunile repetate de mobilizare pe care le-a făcut, să se reflecte cât mai repede și în șantier, astfel încât să înceapă recuperarea, chiar și parțială, a întârzierilor acumulate”, a afirmat Ionel Scrioșteanu.

Asociația Pro Infrastructura a cerut CNAIR să penalizeze din nou Aktor pentru întârzieri și estimează finalizarea lucărilor în decembrie 2024 dacă se continuă în acest ritm (detalii aici).

Imagini din dronă cu șantierul Aktor au fost publicate pe Canalul YouTube „Alberto Costea”:

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Constructori ca: Aktor, Pizarotti – Retter,
    Coni – Trace, Danlin trebuiesc indepartati de la constructia de autostrazi romanesti.
    Nici macar proprii angajati nu sunt platiți, cu ce sa faca autostrazi?😯

  2. Abureala marca PSD -PN(D)L…La fel ca Berceanu, Rus, Cuc, Felix, Șova, Grindeanu, dl. Scrioșteanu se preface că nu știe că Aktor, alături de Webuild, Tirrena Scavi și alte bande de aceeași teapă, sunt sponsori de partid – contractele primite mirosind pestilențial a șpagă!
    Nici pe A1 Pitești-Sibiu, pe tronsonul 5 nu se muncește aproape deloc, stadiul ajungând abia la 29% după 2 ani!

  3. Aktor, numele spune tot. :)) . Numai firme dubioase castiga contracte in infrastructura prin Ro. Intra si actorii astia in faliment curand, apoi infinteaza o alta firma si mai castiga ceva contracte tot in Ro.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.