Dacia mizează pe motorul cu combustie: Vrem să rămânem printre ultimii care oferă încă Diesel și benzină

duster Sursa foto: Dacia

Marca tradițională Dacia își va îmbogăți paleta modelelor, dar își lasă mai mult timp pentru o electrificare completă. Șeful Dacia, Denis Le Vot, a declarat că „vrem să rămânem printre ultimii care oferă încă Diesel și benzină”. La sfârșitul anului va apărea noul Duster, acesta va avea un motor hibrid, dar nu va fi exclusiv electric, transmite Süddeutsche Zeitung, citat de Rador.

Această schimbare a fost anunțată abia pentru viitoarea generație de Sandero – în 2027-28. Iar peste câțiva ani când va apărea noul Duster, acesta va fi de asemenea electric – spune Le Vot. Astfel la fiecare tip va exista și o versiune cu baterie.

Dacia nu dorește să participe la competiția dintre celelalte mărci: „Toată lumea vrea să ajungă la 500 Kilometri și 30 de minute, dar cere în schimb 40.000 euro sau și mai mult. Dacia nu va participa la așa ceva. Noi dorim să avem mașinile nu cele mai bune, ci cele mai ieftine”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Anterior, Denis Le Vot a explicat că marca românească va ajunge la prețuri mici prin metode precum o durată mai mare de încărcare a bateriei. „Este o alegere cu patru roți, iar dacă încărcarea peste noapte cu viteză mai mică de încărcare înseamnă că poți economisi 2.000 de euro, atunci clienții noștri, mulți oameni, vor dori să facă acest lucru”, a mai spus Denis Le Vot.

La uzina Dacia de la Mioveni sunt produse doar mașini cu motoare pe combustie. Singurul model electric, Dacia Spring, este produs în China.

Automotive este unul dintre cele mai importante sectoare industriale din România. Întreaga industrie auto din UE este sub o mare presiune după ce atât Uniunea Europeană, cât și mai multe state membre au decis accelerarea tranziției spre automobilul electric pentru a scădea poluarea cu noxe.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.