CNAIR începe lucrările de consolidare pe DN 67 D Valea Cernei- Băile Herculane. Cum a ratat Ministerul Transporturilor finanțarea de la BEI pentru modernizarea șoselei

DN 67 D Valea Cernei CNAIR Sursa foto: CNAIR

CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara începe lucrările de consolidare pe DN 67 D Valea Cernei-Băile Herculane, șoseaua care face legătura între Târgu Jiu și DN 6 Orșova-Lugoj prin Parcul Național Domogled-Valea Cernei. Lucrările de consolidare includ și structura rutieră, se fac pe o lungime de 18 kilometri și durează 18 luni, a transmis luni, DRDP Timișoara pe pagina de Facebook.

În urmă cu 11 ani, finanțarea investiției era stabilită prin împrumutul contractat cu Banca Europeană de Investiții (BEI), bani care acum nu mai sunt disponibili, arată Ministerul Transporturilor într-un nou aviz emis în ianuarie 2021 în Comisia Tehnico-Economică (CTE). Despre încercările CNAIR de a moderniza DN 67 D, Economedia a scris aici.

Contractul are o valoare de aprox. 72 de milioane lei și a fost atribuit unei asocieri de firme din România : ,,DRDP Timișoara a emis, pentru data de 16 august, ordinul de începere a lucrărilor de execuție pentru consolidarea a circa 18 de km de pe DN 67D Valea Cernei – Băile Herculane, sectorul aflat pe raza de administrare a Regionalei Timișoara. Lucrările vor fi executate pe sectoare aflate între km 89+700 – km 108+390, de către Asocierea formată din Trustul de Construcții DROBETA S.A. & CONREP S.A. & EXPLAN S.R.L. & REAL CONSTRUCT MANAGEMENT S.R.L. & TRANSPORT PUBLIC URBAN DROBETA S.A. Valoarea totală a lucrărilor este de 72.893.210,99 lei, fără TVA, iar durata de realizare este de 18 luni. Principalele lucrări care se vor executa sunt înlocuirea structurii rutiere existente, realizarea de ziduri de sprijin, lucrări pentru protejarea taluzului, executarea rigolelor, drenuri pentru eliminarea apei, decolmatări, înlocuire sau reparații la podeţe, amenajarea albiei amonte – aval, refacerea coronamentelor, lucrări la podurile de pe traseu, inclusiv hidroizolații, rosturi de dilatație, parapet, trotuare etc.”- DRDP Timișoara.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În 2012, Ministerul Transporturilor intenționa să facă reparații și consolidări pe întreg tronsonul Valea Cernei – Băile Herculane de la km 76 la km 108 administrat de Direcțiile Regionale Craiova și Timișoara (județele Mehedinți și Caraș-Severin) valoarea investiției pentru 2012 fiind de 173 milioane lei (TVA 24 %), iar în 2020 s-a majorat la 195 milioane, păstrându-se soluțiile tehnice propuse prin expertiza tehnică din 2011.

„Drumul Național 67 D asigură legătura între localitățile Târgu jiu ( județul Gorj) la intersecția cu DN 67 Târgu Jiu-Motru și Băile Herculane ( Caraș Severin) intersecția cu DN 6 Orșova-Timișoara prin Baia de Aramă (Mehedinți) și are o lungime de 108 kilometri urmărind Valea Cernei cu Munții Cernei în dreapta și Munții Mehedinți în stânga. Sectorul de drum se află situat în și la limita Parcului Național Domogled Valea Cernei”, arată descrierea din expertiza tehnică.

 

 

Comentarii

  1. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara ar trebui sa aiba ca obiect de activitate repararea, largirea sau consolidarea drumurilor pe aria sa de acperire.
    Dar se ocupa de lucru manual.
    Nu poti ajunge de la Oravita la Potoc, Sasca Romana, Montană.
    Drumul amintit mai sus e praf, drumul spre Eftimie Murgu la Rudarie e la fel.
    Cred ca pe zona sa de activitate DRDP Timis nu-si justifica activitatea.
    Sigur ca e “sprijinita” de incompetentii din Consiliile Judetene: Caras Severin, Timiș, Gorj, Mehedinti si alti neispraviți.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.