Modernizare pe Prelungirea Ghencea: Constructorul care a finalizat Pasajul Domnești a câștigat licitația pentru lotul de un kilometru din județul Ilfov

Pasaj Domnești inaugurat

Asocierea Tracon – Acvatot care a finalizat lucrările la Pasajul Domnești (începute cu Straco) a câștigat licitația pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea, segmentul de aproximativ un kilometru din județul Ilfov, a transmis miercuri directorul general CNAIR Cristian Pistol. Contractul pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea între Pasajul de la Domnești și limita administrativă a Sectorului 6 a fost publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice la jumătatea lunii martie, iar în mai au fost depuse 4 oferte: Viarom, PORR, Tracon și Maristar.

Tracon a câștigat contractul cu o ofertă de 42 de milioane de lei, mult sub estimarea inițială a CNAIR de 57 de milioane. „Asocierea TRACON S.R.L. (Romania) – ACVATOT S.R.L. (România) a fost desemnat câștigătoarea contractului pentru construcția conexiunii rutiere dintre Prelungirea Ghencea, terminalul tramvaiului 41 și centura Capitalei Pasajul Domnești. Pentru finalizarea lucrărilor, Asocierea are la dispoziție 41,91 milioane de lei (fără TVA) și 12 luni (2 luni perioada de proiectare și 10 luni perioada de execuție), după semnarea contractului”, a transmis Pistol.

Contractul poate fi semnat luna viitoare dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

La rândul său, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu a subliniat din nou că pe bulevardul Prelungirea Ghencea trebuie amenajată o bandă specială dedicată pentru autobuze. „Având în vedere creșterea semnificativă a valorilor de trafic din ultimii ani din zona Prelungirii Ghencea, sper ca PMB să reușească să deblocheze pentru execuție următoarele tronsoane de drum, cât mai repede. Chiar dacă realizarea de către CNAIR a acestui sector de drum va mări capacitatea de transport, nu e suficient. De asemenea, mențin și propunerea făcută anterior către PMB de a studia, în paralel, implementarea unui proiect privind realizarea unei benzi unice de tip BRT pentru autobuze (Bus Rapid Transit) pe Prelungirea Ghencea, pe zona mediană, întrucât integrarea acestor elemente de transport (infrastructură rutieră, transport public) reprezintă cheia descongestionării traficului rutier în zonele marilor orașe”, a precizat Ionel Scriosteanu.

Lucrările de lărgire se fac pentru o lățime cuprinsă între 34 și 41 de metri, dar cu rezervarea unui spațiu de 8 metri pentru viitoarea linie de tramvai pe care PMB încă nu are bani să o monteze. Pe întreg sectorul de un killometru vor fi asigurate cel puțin 4 benzi, fiecare cu o lățime de 3,5 metri, două piste de biciclete 2X1,5 metri, trotuare de 2X3 metri și spațiu verde de 2X1,5 metri. Zona mediană de 8 metri este rezervată liniei de tramvai, arată documentația tehnică pe care a consultat-o Economedia. Între Pasajul Domnești și strada Mărăcineni sunt două stații de autobuz STB.

Din lungimea totală a bulevardului (aprox. 5 km.) Primăria Capitalei a lărgit la 4 benzi doar segmentul dintre strada Brașov și Râul Doamnei, însă lucrările nu sunt recepționate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Din ptimavara nu s-a mai lucrat la Prelungirea Ghencea. A ramas totul asa cum a fost. In plus dupa expropieri reprezentantii statului roman s-au retras cu oamenii si utilajele si totul arata ca dupa razboi. Tipic jigodiilor care se joaca cu sanatatea locuitorilor din zona

    • Asa este !
      Nu mai vine nicusor cu bicicleta?
      Ii rupem picioarele,daca l mai prindem,dar stie asta si n o sa mai calce vreodata prin zona.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.