Trafic de coșmar în București în zona Podului Grant : Gabriela Firea spune că lucrările se fac vara și cere continuarea drumului Expres Ciurel-A1/Ciucu vrea să dea bani pentru lucrări în trei schimburi/Primarul General, Nicușor Dan explică de ce nu se poate lucra în sezonul estival

Pasajul Ciurel Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Fostul Primar General, senatoarea PSD Gabriela Firea susține că lucrările cu restricții de circulație de la Podul Grant, în sectorul 6 al Capitalei trebuiau continuate vara, atunci când traficul este mai lejer, iar Primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu spune că marți, la ora 17 00 în a doua zi cu trafic închis pe sensul Crângași-Turda nu a mai văzut niciun muncitor. În replică, Primarul General Nicușor Dan a explicat că nu se puteau face lucrările în sezonul estival pentru că nu s-a obținut aviz de la CFR Infrastructură pentru scoaterea liniilor de sub tensiune, vara fiind zeci de trenuri mai ales în Programul Trenurile Soarelui. Economedia prezintă în detaliu punctele de vedere ale Gabrielei Firea, Ciprian Ciucu și Nicușor Dan :

Ce a spus Gabriela Firea 

Gabriela Firea a readus în discuție continuarea proiectului ,,penetrație A 1 -Ciurel” continuarea Drumului Expres până la A 1 în zona Ciorogârla și a spus că muncitorii de la Podul Grant pot fi numărați pe degete : ,,Lucrările de infrastructura se fac vara, când sunt copiii în vacanță, adulții în concedii și traficul e mai lejer! E o regulă de bun simț, respectată peste tot în lume, mai puțin la noi, în Bucuresti, de 3 ani încoace. De două zile este haos în traficul din Capitală, pornind din Sectorul 6, iar șoferii se înghesuie pe unde pot. Drumul expres Ciurel – Centură, o soluție pentru decongestionarea traficului, este ignorat și respins de primarul general. În ultimii trei ani, drumul pe lângă Lacul Morii putea fi realizat, dar bucureștenii din vestul orașului nu au fost ascultați. Închiderea totală a podului Grant, pentru continuarea lucrărilor începute în mandatul meu de primar general, a dat peste cap viața bucureștenilor din sectoarele 1 și 6. Am văzut cu toții copiii care au întârziat și două ore la școală, indiferent ce mijloc de transport au folosit. De două zile, totul este blocat, muncitorii prezenți pe pod pot fi numărați pe degete și nu se văd prea mari progrese/ Continuarea proiectului Ciurel – Centură care stă pe loc de trei ani, de când a fost inaugurat Nodul Virtuții. Am preluat podul la doar 10% și l-am finalizat după ani întregi de blocaje. Este nevoie de drumul expres până la Șoseaua de Centură pentru ca proiectul să fie complet, așa cum a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București. Drumul pe lângă Lacul Morii ar fi fost o alternativă pentru ca bucureștenii din Sectorul 6 să ocolească zona închisă de la podul Grant. Când am încheiat mandatul, se lucra la proiectul tehnic după ce, cu eforturi pentru a reduce costurile, am modificat coridorul de expropriere pentru a afecta doar 20 de imobile, nu 200 de clădiri cum era inițial. În trei ani, nu s-a mișcat un deget” -Gabriela Firea. Postarea completă pe Pagina de Facebook Gabriela Firea

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Ce a spus Ciprian Ciucu : 

Primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu (PNL) susține că marți, la ora 17 00 nu se lucra și spune că este dispus ca Primăria de sector să contribuie financiar pentru suplimentarea contractului și program de lucru în trei schimburi : ,,Astăzi, la ora 17.00, la Podul Grant încetase lucrul. Fac acest apel public la domnul Primar General să discute cu constructorul și să organizeze activitatea pe 3 schimburi, 24/7! În asa fel ar putea reduce perioada de execuție de la 6 luni, la 3, 4 luni. Dacă constructorul solicita fonduri suplimentare din cauza forței de muncă, mai scumpă pe timpul nopții, Primăria Sectorului 6 se poate implica financiar și ajuta. Foarte mulți oameni ne cer soluții, inclusiv mie, domnul Primar General, desi lucrarea (legitimă, de altfel) vă a aparține.” Primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu. Luni, în prima zi cu restricții și cu o ploaie care a adus și mai multe mașini în trafic, Ciucu a spus că sectorul 6 este blocat : ,,După închiderea de către PMB a circulației pe Podul Grant, Sectorul 6 este blocat. Există un plan de dirijare a traficului la care participă Brigada Rutieră, Poliţia Locală a Sectorului 6 și Politia Locală a Sectorului 1. Cu toate acestea se circulă extrem de greu. Fac apel la Primăria Capitalei să se alăture, cu propria Poliție Locală, eforturilor de dirijare a traficului, sa iasă din Centru și în astfel de situații să vină și în cartiere. ”

Explicațiile Primarului General, Nicușor Dan : 

Primarul General, Nicușor Dan, spune că nu se putea lucra vara în zona centrală a viaductului pentru că ar fi înseamnt oprirea trenurilor București-Constanța : ,,Acolo a fost o condiţionare pentru a lucra vara, a fost o condiţionare dată de CFR, pentru că pe anumite tronsoane trebuie să opreşti curentul electric ca să funcţionezi. Pe perioada verii trenurile circulă de la o oră foarte devreme până la o oră foarte târzie şi atunci ar fi fost ineficient să opreşti pentru câteva ore numai, şi ăsta a fost motivul. Noi am lucrat în vară, dar am lucrat pe bretelele care nu erau conexate cu problema de linii de tren, linii de curent pentru tren. Azi s-a circulat mult mai bine decât ieri pentru că am avut o şedinţă şi cu Poliţia naţională şi cu poliţia noastră locală şi cu poliţiile locale de la sectoarele 1 şi 6 şi astăzi s-a circulat mai bine decât ieri şi îmbunătăţim, adică vedem care sunt intersecţiile de conflict şi cu poliţie rutieră sau locală încercam să fluidizăm”, a spus Nicuşor Dan la Palatul Parlamentului.

El a mai spus că estimează, dacă se lucrează pe două benzi în acelaşi timp, că aceste lucrări vor fi finalizate în luna martie. „Dacă lucrăm pe două benzi, aşa cum am pornit, constructorul promite luna martie. Dacă nu o să reuşim să lucrăm cu condiţiile astea de trafic şi va trebui să lucrăm o bandă, să permitem circulaţia pe o bandă şi după aceea pe cealaltă bandă, asta poate să dureze 10-11 luni. Eu sper să reglăm din dirijarea de către poliţia locală, să reglăm traficul, care să fie puţin mai rău decât normal, dar să fie cât de cât rezonabil, astfel încât să terminăm în martie”, a menţionat primarul Capitalei.

 

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Oooooooo! TOV firea ot voluntari are idei…ea care a făcut un pod care nu duce nicăieri…pod inutil ca și tov pandele pt voluntari …golanilor!

  2. Aha, deci pacienții azilelor groazei, erau puși stiva prin beciuri și prin sere, pentru a putea lotul Voluntari sa igenizeze așezămintele…. interesant. Cam tot ce a atins muierea asta, s-a făcut în disprețul bunului simt și populația a taxat-o. Vrea cu de-a sarna să falimenteze din nou Bucurestiul. O așteptăm cu interes. Huo!!!

  3. firea o persoană care ar trebui indezirabilă în București. O nemernică care a făcut avere înpreună cu pandele pe suferința bătrânilor din aziluri. O nemernică,o avidă de putere și avere, nu contează cum. Sictir panaramă care faci Moldova de râs.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.