Vârsta va fi un factor decisiv în modul de cumpărare în perioada post-pandemie

luxury shopping, cumparaturi Sursa foto: Pexels

Modul, măsura și cantitatea cumpărăturilor ar putea fi determinată, în mare parte, de vârsta fiecăruia, arată un studiu al companiei americane de cercetare și consultanță Forrester Research.

La începutul pandemiei, criza sanitară și auto-izolarea i-au făcut pe foarte mulți să cumpere prin intermediul online-ului. Odată cu ridicarea restricțiilor, majoritatea magazinelor, dacă nu au intrat în faliment, s-au redeschis. Potrivit biroului de cercetare, consumatorii se află în prezent într-o perioadă de reflecție. Oamenii își cântăresc acum mai bine alegerile când vine vorba de a achiziționa un lucru sau un serviciu și efortul depus în acest proces.

Studiul arată că consumatorii din generația Z sunt cei mai entuziasmați de cumpărături cu grupuri mai mari de prieteni și familie. Grupul în vârstă de până la 25 de ani poate aduce, de asemenea, cea mai mare schimbare în acest domeniu în momentul de față, se arată în studiu.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Millennials, pe de altă parte, adică adulții cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, nu simt nevoia să se întoarcă la magazinele fizice și sunt mai înclinați spre cumpărăturile pe internet pentru a o evita cât mai mult posibil aglomerațiile.

Nu mai puțin de 40% dintre cei chestionați au indicat că acum se bucură mai puțin de cumpărături fizice, iar o treime nici nu mai simt nevoia să meargă la magazin, chiar și atunci când pandemia nu s-a mai resimțit atât de puternic, spun datele Forrester Research. Cu toate acestea, partea socială a procesului de achiziționare nu a fost complet uitată de către americani. 40% dintre consumatorii chestionați indică comoditatea și rapiditatea cumpărăturilor fizice.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: