Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, va schimba pozitiv experienţa clienţilor, a anunţat, marţi banca, potrivit Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Verificarea şi actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informaţii cu instituţia publică menţionată.

Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărţilor de identitate ale unor clienţi existenţi, din Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, pentru a actualiza informaţiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informaţiile a peste 80.000 de clienţi persoane fizice.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Etapa următoare va începe anul viitor şi va consta în verificarea şi actualizarea datelor personale ale clienţilor, prin verificarea online, instant, la Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, astfel încât aceştia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărţile de identitate.

Verificările datelor clienţilor se vor realiza începând cu anul viitor: la deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agenţiile Băncii Transilvania, cât şi online; în mod recurent, cum ar fi la expirarea cărţii de identitate, fără a mai fi necesar că modificările să fie anunţate / actualizate la bancă de către clienţi.

Peste 450.000 de persoane au devenit clienţi BT în primele zece luni ale anului.

Banca Transilvania are 20% cotă de piaţă, aproape 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi.