Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, va schimba pozitiv experienţa clienţilor, a anunţat, marţi banca, potrivit Agerpres.
Verificarea şi actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informaţii cu instituţia publică menţionată.
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărţilor de identitate ale unor clienţi existenţi, din Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, pentru a actualiza informaţiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informaţiile a peste 80.000 de clienţi persoane fizice.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Etapa următoare va începe anul viitor şi va consta în verificarea şi actualizarea datelor personale ale clienţilor, prin verificarea online, instant, la Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, astfel încât aceştia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărţile de identitate.
Verificările datelor clienţilor se vor realiza începând cu anul viitor: la deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agenţiile Băncii Transilvania, cât şi online; în mod recurent, cum ar fi la expirarea cărţii de identitate, fără a mai fi necesar că modificările să fie anunţate / actualizate la bancă de către clienţi.
Peste 450.000 de persoane au devenit clienţi BT în primele zece luni ale anului.
Banca Transilvania are 20% cotă de piaţă, aproape 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi.