Banca Transilvania automatizează actualizarea datelor clienţilor, prin schimb de informații cu Direcția Generală pentru Evidenţa Persoanelor

Banca Transilvania Sursa foto: Facebook

Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, va schimba pozitiv experienţa clienţilor, a anunţat, marţi banca, potrivit Agerpres.

Verificarea şi actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informaţii cu instituţia publică menţionată.

Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărţilor de identitate ale unor clienţi existenţi, din Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, pentru a actualiza informaţiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informaţiile a peste 80.000 de clienţi persoane fizice.

Etapa următoare va începe anul viitor şi va consta în verificarea şi actualizarea datelor personale ale clienţilor, prin verificarea online, instant, la Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, astfel încât aceştia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărţile de identitate.

Verificările datelor clienţilor se vor realiza începând cu anul viitor: la deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agenţiile Băncii Transilvania, cât şi online; în mod recurent, cum ar fi la expirarea cărţii de identitate, fără a mai fi necesar că modificările să fie anunţate / actualizate la bancă de către clienţi.

Peste 450.000 de persoane au devenit clienţi BT în primele zece luni ale anului.

Banca Transilvania are 20% cotă de piaţă, aproape 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi.

Sursa foto: Facebook

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *