După oprirea bruscă a programului Guvernului Germaniei de subvenţii pentru achiziţionarea de vehicule electrice (EV), Volkswagen a anunţat marţi că va plăti bonusul clienţilor care cumpără modelele complet electrice din gama ID, transmit Reuters şi DPA, preluate de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Oferta se aplică clienţilor privaţi din Germania care au comandat un vehicul electric eligibil din gama ID, înainte de 15 decembrie, a informat cel mai mare producător auto european.

Vehiculele livrate şi înmatriculate în 2023 vor beneficia de subvenţia completă de până la 6.750 euro. Maşinile înmatriculate în perioada ianuarie-martie 2024 vor beneficia de o subvenţie de 4.500 euro.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Ministerul german al Economiei anunţase că programul Germaniei se va încheia prematuri luni, după ce s-au rambursat aproximativ zece miliarde de euro din 2016.

Luni, câteva companii auto au informat că vor lua decizii similare cu a Volkswagen, inclusiv Stellantis, Mercedes-Benz şi Hyundai.

Industria auto din Germania şi-a extins gama de vehicule electric după ce China şi SUA au depăşit producătorii auto germani pe acest segment care înregistrează o creştere rapidă.

Potrivit Autorităţii rutiere germane (KBA), la finele lunii aprilie, pe drumurile din Germania circulau aproximativ 1,2 milioane de vehicule complet electrice, cu mult sub obiectivul de 15 milioane de vehicule fixat pentru 2030.

Preţurile ridicate, autonomia limitată şi lipsa de staţii de încărcare, în special în zonele rurale, sunt considerate principalele motive pentru care vânzările de vehicule electrice înregistrează întârzieri.