Preţurile petrolului au scăzut joi cu aproape 2%, în condiţiile reducerii îngrijorărilor legate de întreruperile transportului maritim pe ruta Mării Roşii, chiar dacă tensiunile din Orientul Mijlociu continuă să se agraveze, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractele futures pentru ţiţeiul Brent cu livrare în februarie au scăzut cu 1,3%, la 78,58 dolari pe baril, în tranzacţii reduse înainte de expirarea lor iminentă, în timp ce contractul mai activ pentru luna martie a scăzut cu 1,53 de cenţi, sau cu aproximativ 1,9%, la 78,01 dolari pe baril.

Contractele futures pentru ţiţeiul WTI din SUA au coborât cu 1,4 de cenţi, sau cu aproximativ 1,9%, în la 72,71 dolari pe baril.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Preţurile petrolului au scăzut cu aproape 2% miercuri, deoarece marile firme de transport maritim au început să se întoarcă în Marea Roşie.

Grupul Maersk din Danemarca va orienta aproape toate navele de containere care navighează între Asia şi Europa prin Canalul Suez de acum înainte, în timp ce deviază doar câteva în jurul Africii, a arătat joi programul grupului.

Companiile maritime mari, inclusiv giganţii transportatori de containere Maersk şi Hapag-Lloyd au încetat să mai folosească rutele Mării Roşii şi Canalul Suez la începutul acestei luni, după ce gruparea militantă Houthi din Yemen a început să vizeze navele, perturbând comerţul global.

Cu toate acestea, o coaliţie creată de SUA pentru a calma tensiunile din Marea Roşie nu a întreprins până acum o acţiune coordonată, aşa cum se spera.

La o săptămână după lansarea forţei maritime, mulţi aliaţi nu vor să fie asociaţi cu aceasta, reflectând parţial fisurile create de conflictul din Gaza, în care SUA îşi menţin sprijinul ferm pentru Israel, chiar dacă criticile internaţionale asupra ofensivei acestuia în Gaza cresc.

Israelul şi-a escaladat puternic războiul la sol din Gaza încă dinainte de Crăciun, şeful de personal israelian Herzi Halevi spunând reporterilor săptămâna aceasta că războiul va continua ”multe luni”.