Ucraina plănuieşte noi rute de export pe Dunăre, inclusiv prin Galați sau Constanța

chilia veche delta dunarii dunare barci vapor tulcea cereale ucraina sursa foto: Andreea Pavel/ G4Media

Compania Ucraineană de Navigație pe Dunăre (UDP) propune ca, în contextul blocării frontierei poloneze, mărfurile exportate în țările UE cu ajutorul camioanelor să fie transportate pe cale fluvială – potrivit Ministerului Infrastructurii de la Kiev, scrie Rador Radio România.

Instituţia precizează că transportul fluvial – efectuat doar cu flota UDP – poate fi o alternativă pentru 2-5 mii de camioane. Potrivit serviciului de presă al ministerului, UDP are în vedere trei rute pentru caravane de containere.

Este vorba despre Ucraina-Galaţi, cea mai rapidă rută de transfer de mărfuri peste granița de vest către țările UE. Pe aici, s-ar putea face lunar între cinci şi şapte deplasări spre Galați. Termenul de livrare a containerelor ar fi de doar câteva zile.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

O altă rută este Ucraina-Regensburg, pe unde ar urma să fie livrate mărfuri în Germania. În acest caz, durata traseului este mai mare decât în ​​cazul transporturilor către Galați.

A treia rută este Ucraina-Constanţa – către unul dintre cele mai mari porturi maritime europene, cu posibilitatea de a exporta în continuare în orice punct al lumii.