Compania Ucraineană de Navigație pe Dunăre (UDP) propune ca, în contextul blocării frontierei poloneze, mărfurile exportate în țările UE cu ajutorul camioanelor să fie transportate pe cale fluvială – potrivit Ministerului Infrastructurii de la Kiev, scrie Rador Radio România.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Instituţia precizează că transportul fluvial – efectuat doar cu flota UDP – poate fi o alternativă pentru 2-5 mii de camioane. Potrivit serviciului de presă al ministerului, UDP are în vedere trei rute pentru caravane de containere.

Este vorba despre Ucraina-Galaţi, cea mai rapidă rută de transfer de mărfuri peste granița de vest către țările UE. Pe aici, s-ar putea face lunar între cinci şi şapte deplasări spre Galați. Termenul de livrare a containerelor ar fi de doar câteva zile.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

O altă rută este Ucraina-Regensburg, pe unde ar urma să fie livrate mărfuri în Germania. În acest caz, durata traseului este mai mare decât în ​​cazul transporturilor către Galați.

A treia rută este Ucraina-Constanţa – către unul dintre cele mai mari porturi maritime europene, cu posibilitatea de a exporta în continuare în orice punct al lumii.