Compania Ucraineană de Navigație pe Dunăre (UDP) propune ca, în contextul blocării frontierei poloneze, mărfurile exportate în țările UE cu ajutorul camioanelor să fie transportate pe cale fluvială – potrivit Ministerului Infrastructurii de la Kiev, scrie Rador Radio România.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Instituţia precizează că transportul fluvial – efectuat doar cu flota UDP – poate fi o alternativă pentru 2-5 mii de camioane. Potrivit serviciului de presă al ministerului, UDP are în vedere trei rute pentru caravane de containere.

Este vorba despre Ucraina-Galaţi, cea mai rapidă rută de transfer de mărfuri peste granița de vest către țările UE. Pe aici, s-ar putea face lunar între cinci şi şapte deplasări spre Galați. Termenul de livrare a containerelor ar fi de doar câteva zile.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

O altă rută este Ucraina-Regensburg, pe unde ar urma să fie livrate mărfuri în Germania. În acest caz, durata traseului este mai mare decât în ​​cazul transporturilor către Galați.

A treia rută este Ucraina-Constanţa – către unul dintre cele mai mari porturi maritime europene, cu posibilitatea de a exporta în continuare în orice punct al lumii.