Compania sud-coreeană Nongshim, care produce tăiței gata-preparați, vizează piața din România, prin parteneriate cu marii retaileri francezi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Nongshim va începe să vizeze piața Uniunii Europene (UE), inclusiv Franța, prin extinderea rețelei sale de vânzări către marii retaileri francezi. În acest scop, compania va impulsiona împreună extinderea fabricilor naționale destinate exclusiv exportului și a celei de-a doua linii de producție în SUA.

Nongshim a anunțat pe data de 14 că va intra oficial luna viitoare în primii doi retaileri din Franța, „Leclerc” și „Carrefour”, prin creșterea semnificativă a ofertei de produse ramen și gustări. „Leclerc” și „Carrefour” sunt canale mari de distribuție care reprezintă peste 40% din cota de piață franceză. Nongshim intenționează să desfășoare în mod activ activități de marketing pentru a extinde punctele de contact cu consumatorii locali odată cu consolidarea rețelei sale de distribuție din Franța.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Un oficial de la Nongshim a declarat: „De asemenea, avem în vedere să vizăm piețele din Belgia, Polonia și România, precum și Spania și Italia, țări în care intră în colaborare cu Carrefour.”

Vânzările Nongshim în Europa s-au dublat, de la 32 de milioane de dolari în 2020 la 60,1 milioane de dolari în 2023.

Nongshim își va consolida, de asemenea, capacitatea de aprovizionare pentru a susține în mod stabil recenta expansiune activă a pieței globale. Are în vedere înființarea unei fabrici interne destinate exclusiv exportului pentru a extinde oferta în Europa și Asia, iar cea de-a doua fabrică din SUA va răspunde cererii locale de tăiței în recipiente prin adăugarea unei linii de mare viteză pentru tăiței în recipiente în luna octombrie a acestui an.

Anterior, Nongshim a înființat și a operat o a doua fabrică, deoarece cererea de ramen a crescut vertiginos în SUA după pandemia COVID-19 din 2020, luând avânt în vânzările de peste mări.