Sud-coreeni de la Nongshim, care produc tăiței gata-preparați, vizează piața din România

Nongshim taitei ramen

Compania sud-coreeană Nongshim, care produce tăiței gata-preparați, vizează piața din România, prin parteneriate cu marii retaileri francezi.

Nongshim va începe să vizeze piața Uniunii Europene (UE), inclusiv Franța, prin extinderea rețelei sale de vânzări către marii retaileri francezi. În acest scop, compania va impulsiona împreună extinderea fabricilor naționale destinate exclusiv exportului și a celei de-a doua linii de producție în SUA.

Nongshim a anunțat pe data de 14 că va intra oficial luna viitoare în primii doi retaileri din Franța, „Leclerc” și „Carrefour”, prin creșterea semnificativă a ofertei de produse ramen și gustări. „Leclerc” și „Carrefour” sunt canale mari de distribuție care reprezintă peste 40% din cota de piață franceză. Nongshim intenționează să desfășoare în mod activ activități de marketing pentru a extinde punctele de contact cu consumatorii locali odată cu consolidarea rețelei sale de distribuție din Franța.

Un oficial de la Nongshim a declarat: „De asemenea, avem în vedere să vizăm piețele din Belgia, Polonia și România, precum și Spania și Italia, țări în care intră în colaborare cu Carrefour.”

Vânzările Nongshim în Europa s-au dublat, de la 32 de milioane de dolari în 2020 la 60,1 milioane de dolari în 2023.

Nongshim își va consolida, de asemenea, capacitatea de aprovizionare pentru a susține în mod stabil recenta expansiune activă a pieței globale. Are în vedere înființarea unei fabrici interne destinate exclusiv exportului pentru a extinde oferta în Europa și Asia, iar cea de-a doua fabrică din SUA va răspunde cererii locale de tăiței în recipiente prin adăugarea unei linii de mare viteză pentru tăiței în recipiente în luna octombrie a acestui an.

Anterior, Nongshim a înființat și a operat o a doua fabrică, deoarece cererea de ramen a crescut vertiginos în SUA după pandemia COVID-19 din 2020, luând avânt în vânzările de peste mări.