Consiliul Concurenței a actualizat platforma online Monitorul Prețurilor, oferind utilizatorilor o secțiune dedicată produselor cu adaos comercial plafonat, anunță instituția. Astfel, pe pagina principală a secțiunii „Produse alimentare” este disponibil un meniu nou, „Produse cu adaos plafonat”.
„În funcție de criteriile de selecție ale utilizatorilor, de localizare și de disponibilitate, aplicația va returna prețurile practicate de fiecare magazin, așa cum sunt ele încărcate de fiecare retailer în platformă”, transmite instituția.
„Continuăm acțiunile noastre de a veni în sprijinul consumatorilor și am creat în Monitorul Prețurilor o secțiune dedicată produselor cu adaos comercial plafonat. În acest fel, se asigură o mai bună transparență a respectării reglementărilor în vigoare, iar consumatorii vor putea
să verifice mult mai ușor prețurile produselor pe care vor să le achiziționeze”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.