Consiliul Concurenței introduce în platforma online Monitorul Prețurilor o secțiune pentru produsele cu prețuri plafonate

alimente mancare, preturi mancare, retail, produse alimentare, industria agroalimentara Foto: David Izquierdo/ Dreamstime.com

Consiliul Concurenței a actualizat platforma online Monitorul Prețurilor, oferind utilizatorilor o secțiune dedicată produselor cu adaos comercial plafonat, anunță instituția. Astfel, pe pagina principală a secțiunii „Produse alimentare” este disponibil un meniu nou, „Produse cu adaos plafonat”.

„În funcție de criteriile de selecție ale utilizatorilor, de localizare și de disponibilitate, aplicația va returna prețurile practicate de fiecare magazin, așa cum sunt ele încărcate de fiecare retailer în platformă”, transmite instituția.

„Continuăm acțiunile noastre de a veni în sprijinul consumatorilor și am creat în Monitorul Prețurilor o secțiune dedicată produselor cu adaos comercial plafonat. În acest fel, se asigură o mai bună transparență a respectării reglementărilor în vigoare, iar consumatorii vor putea

să verifice mult mai ușor prețurile produselor pe care vor să le achiziționeze”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.

Platforma online Monitorul Prețurilor poate fi accesată la nivelul întregii țări de pe orice computer, iar în perioada următoare va fi actualizată și varianta pentru dispozitive mobile.
Produsele cu adaos comercial plafonat, regăsite în noua secțiune din Monitorul Prețurilor, sunt prezentate în tabelul de mai jos: Produse cu adaos plafonat
Consiliul Concurenței menționează că la 1 august 2023 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență a Guvernului care stabilește măsuri temporare de combatere a creșterii excesive a prețurilor la mai multe grupe de alimente de bază. Aceasta a fost urmată de alte două Ordonanțe, care au introdus alte alimente pe lista celor cu adaos plafonat.

Foto: David Izquierdo/ Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *