Transportatorii, despre costurile crescute din cauza închiderii traficului pe Valea Oltului: Durata unui traseu București – Sibiu va crește cu până la 85%, consumul de motorină al camioanelor se va dubla

poza camioane Foto: G4Media

Transportatorii se așteaptă ca drumurile făcute de camioane între București și Sibiu după închiderea circulației pe Valea Oltului începând din 8 iulie, să dureze de aproape două ori mai mult, iar consumul de motorină al camioanelor să se dubleze.

Astfel, potrivit unor simulări făcute de UNTRR – Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România, în varianta cea mai “rapidă” de ocolire, drumul va avea 314 kilometri în loc de 265 de kilometri, ceea ce va însemna că durata va crește cu 1 oră, de la 3 ore și 40 de minute până la 4 ore și 45 de minute.

În ceea ce privește consumul de motorină, acesta va crește cu 14 litri, adică de la 80 de litri până la 94 de litri dacă este vorba de un camion de 40 de tone care nu este mai vechi de 8 ani. Dacă transportatorii pun pe acest traseu un camion mai vechi de 8 ani, consumul crește cu 17 litri – adică de la 87 de litri la 104 litri.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Așadar, cea mai rapidă variantă este pe Valea Prahovei (4 ore și 35 de minute), iar între București și Ploiești este mai economic din punct de vedere al consumului să meargă pe DN 1 și nu pe A3, întrucât acest drum mai adaugă 7 litri de motorină.

Iar cea mai scumpă este ocolirea prin Târgu Jiu, care lungește traseul de 519 kilometri, ceea ce înseamnă o creștere cu 96%, iar durat urcă spre aproape 7 ore – de la 3 ore și 40 de minute, la 6 ore și 46 de minute. Consumul se dublează și el: de la 80 de litri de motorină la 156 de litri pentru un camion cu vechime mai mică de 8 ani, și de la 87 la 171 de litri pentru unul peste 8 ani.

Iată mai jos variantele de trasee pe care le au la dispoziție transportatorii începând de luni și ce înseamnă fiecare traseu din perspectiva duratei și consumului de motorină pentru traseul București – Sibiu.

 

Varianta 1 – Ocolire pe DN 1 București – Ploiești – Valea Prahovei – Brașov – Sibiu

Varianta 2 – Ocolire pe A3 București – Ploiești – Valea Prahovei – Brașov – Sibiu

Varianta 3 – Ocolire pe A1 -Ploiești – DN1A – Brașov – Sibiu

Varianta 4 – Ocolire pe A1 – Ploiești – Buzău – Sibiu

Varianta 5 – Ocolire pe A1 – Pitești – Râmnicu Vâlcea – Târgu Jiu – Sibiu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Serios? Ce camion consuma la suta 80-90l ?? Mai mergeti pe la scoala sa faceti calcule ca sunteti pe langa, sau se gaseste motiv de scumpire ale transportului?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.