Producătorul auto Stellantis îşi extinde gama de modele hibride pentru a răspunde la cererea în creştere din Europa

stellantis Sursa foto: Stellantis

Constructorul auto Stellantis a anunţat marţi că îşi va extinde gama de vehicule hibride accesibile, până la 36 de vehicule în Europa în 2026, în ideea de a veni în întâmpinarea cererii în creştere pentru acest tip de autovehicule, care constituie o alternativă la autoturismele cu motoare pe benzină şi la vehiculele electrice, informează agenția Reuters, citată de Agerpres.

Grupul franco-italiano-american, înfiinţat în 2021 ca urmare a fuziunii între grupul francez PSA, producătorul automobilelor marca Peugeot, şi grupul franco-italian Fiat Chrysler, a informat într-un comunicat de presă că în acest an va oferi 30 de modele hibride de-a lungul celor 14 mărci din portofoliul său, inclusiv Fiat, Peugeot, Jeep şi Alfa Romeo, şi că va lansa alte şase modele hibride în următorii doi ani.

Stellantis, care nu a precizat câte astfel de modele hibride vinde deja, a spus că decizia sa este un răspuns la înmulţirea cererilor pentru automobile hibride venite de la consumatorii din Europa. Potrivit Stellantis, vânzările sale de modele hibride în Europa au crescut cu 41% în primele şase luni ale anului.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Stellantis a subliniat că se concentrează pe comercializarea vehiculelor de tip “mild hybrid”, adică a celor care nu au un plug de încărcare şi care utilizează o baterie low-voltage de 48 de volţi, o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj şi un sistem de recuperare a energiei de frânare.

“Atunci când compari acest sistem cu un hibrid de tip high-voltage, ai un câştig similar în ceea ce priveşte reducerea emisiilor de CO2 dar la un cost mai redus pentru consumator”, a declarat Christian Muller, vicepreşedinte Stellantis pentru regiunea EMEA. “Sistemul nostru este la fel de bun ca al altora dar la un preţ de pornire uşor mai bun”, a adăugat Muller

Tehnologia hibridă accesibilă a celor de la Stellantis oferă o autonomie de până la un kilometru în modul complet electric, comparativ cu una de aproximativ 80 de kilometri pentru tehnologia de tip plug-in hybrid a grupului franco-italiano-american.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: