Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada A3 Ploiești – Brașov ar putea fi finalizat până la finalul anului viitor, a declarat Gabriel Budescu, directorul Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR), în emisiunea „Drumurile noastre”, la B1TV.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a preluat în februarie, contractul pentru completarea Studiului de Fezabilitate și realizarea Proiectului Tehnic al Autostrăzii A3 Ploiești – Brașov.

“Este un obiectiv pe care l-am preluat și facem toate eforturile să îl scoatem la lumină, inclusiv partea de tema geo. Colegii mei au întocmit-o ei pentru proiectant. Aici am avut divergențe cu proiectantul, dânșii încercau să găsească calea cea mai ușoară. Noi vrem să maximizăm studiile geotehnice pe care le avem în cadrul acestui contract, astfel încât în viitor să fim în stare să-l și promovăm la proiectare și execuție. Chiar vineri că am transmis o notificare prestatorului, în care îi atragem atenția că putem aplica și penalități. Sper să nu ajung acolo și să reușim să deblocăm contractul”, a spus Budescu.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Acesta a ezitat să ofere un un orizont de timp pentru acest contract.

“Mi-e greu să mă pronunț în momentul de față, vedeți care e situația și cu finanțările. Un orizont putem avea în momentul în care închidem studiul de fezabilitate, când avem indicatorii aprobați, doar atunci putem discuta de un orizont de execuție a acestei autostrăzi”, a spus Budescu

În ceea ce privește finanțarea, șeful CNIR  declarat că se iau în calcul  toate variantele, inclusiv fonduri europene, bugetul de stat și parteneriat public-privat.

“Suntem conștienți că în viitor va fi din ce în ce mai dificil să găsim finanțări, pentru că avem foarte multe obiective”, a spus șeful CNIR.

Acesta a mai menționat că este posibil ca la final de 2026 să existe studiul de fezabilitatea (al doilea  finalizat).

Conform Analizei Multi Criteriale de traseu, proiectul Autostrăzii A3 Ploiești – Brașov, cu o lungime de 112 kilometri, are ca punct de pornire zona de sud a municipiului Ploiești, în continuarea segmentului A3 București – Ploiești și include sectorul A3 Râșnov – Cristian, deschis circulației în 2020, iar punctul final va fi la Codlea, în zona nord-vest a Brașovului. La Codlea, Autostrada A3 se va conecta, printr-un nod de mare viteză, cu A13 Sibiu – Făgăraș – Brașov, respectiv A13 Brașov – Bacău.